9. 11. 2013

Ako sa v súčastnosti starám o svoju pleť so značkou NIVEA

Ahojte ženy moje, ako si nažívate v tomto hroznom upršanom počasí? Minulý týždeň bolo tak krásne, a teraz sa to všetko pokazilo :( V tomto sychravom období trpí celé moje telo, a preto nesmiem starostlivosť oň zanedbávať! Berte si zo mňa príklad a natierajte sa kedy a kde sa len dá :))
Konečne som si po dlhšej dobe našla čas, aby som Vám mohla predstaviť novinky značky NIVEA, alebo lepšie povedané vynovené produkty, ktoré som už síce mala ešte začiatkom min. roka, no teraz zmenili obal, ale zložením mi pripadajú úplne rovnaké ako ich predchodcovia.
Konkrétne sa jedná o hĺbkovo čistiaci peelingový krém ALL-IN-1 a super ľahký denný krém ANTI-SPOT.
NIVEA VISAGE Pure Effect Hĺbkovo čistiaci peelingový krém All-in-1 bol vyvinutý špeciálne pre starostlivosť o problematickú pleť. Poskytuje až 5 účinkov naraz:
- unikátný čistiaci komplex odstráni nečistoty,
- eliminuje baktérie,
- peelingové čiastočky uvoľnia póry a odstránia čierne bodky,
- antibakteriálne krémovo jemné zloženie s výťažkami z magnólie pleť nezaťažuje a ani nevysúša,
- je možné ho použiť aj ako pleťovú masku(2-3x týždenne), ktorá pleť dlhodobo zmatní. Po nanesení ju stačí nechať 3-5minút pôsobiť a potom opláchnuť vodou.
Tento, nazvem ho peelingom, používam spravidla každý večer, nakoľko sa odporúča používať ho jedenkrát za deň. A ráno si pleť dočisťujem Moussant-om od Biodermy. Na pleť sa príjemne a ľahko aplikuje, má jemnú vôňu a obsahuje akoby malinké čiastočky zrniečok. Síce sa aspoň mne o čosi ťažšie zmýva, no teraz som si na to už zvykla, keďže som dlhodobo používala len vyššie spomínaný Moussant. Po zmytí sa však teším z čistej, jemnej a všetkých nečistôt zbavenej pleti, ktorá čaká už iba na použitie čistiacej pleťovej vody a hydratačného krému. A teda teraz už prichádza na rad ďalší produkt, ktorý mi posledné týždne dopĺňa produkty v starostlivosti o pleť.
Objem - 150ml
NIVEA VISAGE Pure Effect Super ľahký denný krém Anti-spot má takisto vysoko účinné zloženie, ktoré zbavuje pleť už existujúcich pupienkov a pomáha predchádzať vzniku nových. Ihneď sa vstrebáva a neupcháva póry. Taktiež je obohatený o výťažky z magnólie, ktoré sú známe svojimi antibakteriálnymi účinkami. Je vhodný na každodenné použitie na vyčistenú a tonizovanú pleť. Efektívne pôsobí proti pupienkom, predchádza vzniku nečistôt a pleť dlhodobo hydratuje. Bojuje proti nedokonalostiam pleti v 3 krokoch.
Krém používam dvakrát denne, čiže ráno aj večer. Večer si zo zvyku doprajem o čosi väčšie množstvo, a ráno sa vždy budím s oddýchnutou a hydratovanou pleťou. Má rovnakú vôňu ako peeling, no intenzita je o čosi slabšia. Na pleti nezanecháva lepkavý ani mastný pocit, celkom rýchlo sa vstrebáva, to znamená, že ráno si po nanesení krému môžem okamžite naniesť i make-up bez zdĺhavého čakania.
Objem - 40ml
Nemali by sme však zabúdať ani na vhodnú starostlivosť o pokožku v oblasti očí, ktorá je mimoriadne citlivá a veľmi jemná. Neobsahuje takmer žiadne mazové ani potné žľazy, preto je suchšia, krehkejšia a zraniteľnejšia.  Preto sa práve na týchto miestach veľmi rýchlo prejaví vyčerpanie, únava, nedostatok spánku i choroba. Na výber preto značka Nivea ponúka viacero druhov očných krémov, takže si stačí len vybrať ten vhodný práve pre Vás :))

5 komentárov:

  1. Jo ten druhý mám taky :)) nádherně mi voní :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. chcela by som vedieť či ten krem ti aj pomohol proti pupienkom? lebo z etjto rady sommala len pleťovu vodu pozerala som aj po ostatných ale nekupila som si pretože som už skušala predtým aj biodermu na akne a nepomohla takže som to vzdala...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, no odkedy ho používam tak je pravda, že sem tam sa mi nejaký pupáčik spraví, ale to množstvo sa podstatne obmedzilo a aj keď nejaký uzrie svetlo sveta, nie je to také hrozné ako bývalo predtým... Určite treba skúšať čo sa dá, verím, že nájdeš pravý produkt, ktorý Ti v tomto pomôže!

      Odstrániť
  3. ještě s tímto nemám zkušenosti ale vypadá to moc dobře :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť