12. 10. 2013

Obľubujete vône značky PUMA?

Už dávnejšie ma lákalo vyskúšať nejaký ten parfém PUMA, a tak dnes som už hrdou majiteľkou jedného, konkrétne mám na mysli ANIMAGICAL . Na začiatok by som rada pripojila pár oficiálnych viet, ktoré túto vôňu opisujú.
"Tekutá mestská krása v divokom flakóne. Taká je ženská verzia vône ANIMAGICAL, svieža moderná a jemne zmyselná. Táto kvetinová, ovocná a drevitá esencia poskytuje radostný pocit ženskosti, ako chladivý ovocný drink počas horúceho letného dňa, alebo osviežujúci kokteil počas skvelého večera."
Prvý vzrušujúci príliv optimizmu prichádza s vrchnými tónmi chutného ovocia: šťavnatým šumivým ružovým grapefruitom a osviežujúco-žiarivou karibskou limetkou. Po aplikácii na pokožku sa vôňa začne odparovať a časom sa mení.  Vrchné tóny sa z parfumu vyparujú najrýchlejšie, čím pritiahnu Vašu pozornosť pri prvej aplikácii vône. Podmanivo zmyselné africké ovocie a kvetiny v srdci vrátane juhoafrickej papáje a frézie z Kapského Mesta dopĺňa delikátne jemné lekno.
Základné tóny dráždivej a návykovej tmavej čokolády sa spájajú s juhoafrickým drevom tamboti a vyvolajú vo Vás túžbu zažiť viac. Tieto zložky sa odparujú pomaly a na pokožke vydržia najdlhšie.
Flakón
Dizajn krabičky plynulo prechádza do flakónu a vytvára tak efekt sklených vlniek.
Balenie
Rezonancia Afriky, optimizmus značky PUMA a moderný svet sa spájajú vo sviežom, vtipnom a pôsobivom obale parfumu ANIMAGICAL inšpirovanom zvieracou ríšou, a vytvárajú tak skvelé dielo kombinujúce prírodu s magickosťou. Prírodné stopy dostávajú takmer moderný „nástrek“ a privádzajú záchvev prastarej Afriky do moderného, mestského prostredia. A samozrejme je tu samotné logo značky PUMA, veľká mačka skákajúca na škatuľku, ktorá pôsobí v modernom prostredí inšpirovanom Afrikou ako doma.

Keďže som si ju kupovala „na slepo“ nechcela som zbytočne kupovať to najväčšie balenie, a tak som si vybrala najmenšie – 20ml. Za cenu 9,80€ je to podľa mňa viac ako výhodná kúpa, a už teraz viem, že pri nákupe ďalšej vôni tejto značky do zbierky nemusím rozmýšľať nad tým najmenším balením a kúpiť rovno to najväčšie. Z toho vyplýva, že som s vôňou veľmi spokojná a sedí mi!
Určite mnohé už viete ako obľubujem zebrový vzor takže aj balenie ma potešilo :) Navyše na vrchnáčiku je logo značky, takže perfektne zdobí samotný flakón. Určite stojí za vyskúšanie, takže ak ste konkrétne tento parfém nikdy nemali, treba si k nemu privoňať aspoň v parfumérii J Teraz by som však chcela rady od Vás, ktoré máte nejaký iný PUMA parfém, po ktorom mám siahnuť tentokrát, aby som si rozšírila zbierku?
Podľa zloženia ma zaujal PUMA JAM, a hádajte prečo? :D Lebo v zložení sa nachádzajú moje milované čierne ríbezle :) A nielen tie...
Hlava - citrón, čierne ríbezle, ananás, bergamot
Srdce - jazmín, ruža, broskyňa, frézia
Základ - céder, vanilka, santalové drevo, ambra, drevo
Ďalším v poradí, ktorý by som chcela skúsiť je PUMA JAMAICA 2 s taktiež veľmi zaujímavým zložením:
Hlava- gaštan, grapefruit, broskyňa, melón
Srdce - frézia, fialka, jazmín, bluma
Základ - vanilka, pačuli, pižmo
A trojicu mojich túžob uzatvára PUMA YELLOW, ktorý má nasledovné zloženie:
Hlava - bergamot, černice, jablko
Srdce - fialka, afrikán (aksamitník), ruža, drevo, magnólia
Základ - orris, santalové drevo, vanilka, pižmo, céder 
Takže kočky, ak máte s ktorýmkoľvek parfémom PUMA kladnú skúsenosť, budem veľmi rada ak sa somnou podelíte o tipy v komentároch :) Rada si nechám poradiť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára