13. 10. 2013

DERMACOL bieliaci pleťový krém

Venujete dostatočnú pozornosť starostlivosti o pleť vhodnými krémami? Priznám sa, že pred pár rokmi môj ranný aj večerný rituál spočíval len v použití pleťovej vody. Tie časy sú však nadobro preč, a teraz sa už o svoju pleť starám dôkladnejšie. Myslím si, že to ako sa o pleť staráme sa nám určite neskôr vráti, takže to netreba zanedbávať!
  
Tento bieliaci pleťový krém som na testovanie posunula mojej mame, ktorá sa ochotne na testovanie podujala, a sama bola veľmi zvedavá aké účinky a zmeny bude počas používania pociťovať...
Pokračovanie recenzie nájdete TU.

Krásny zvyšok slnečnej nedele želám! :)

3 komentáre:

  1. Pokud by sis chtěla zesvětlit pleť, četla jsem nejen v knížce o kosmetice od lékaře, tak i jinde, že to jde odvary z heřmánku.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to tam v sr a cr nemate inu kozmetiku len essence a dermacol? vyskusaj nieco ine a nove :) bud origo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bieliaci krém od dermacolu nepoznám, ale na zosvetlenie pigmentových škvŕn mi pomohol krém s obsahom slimačieho extraktu. Tento krém sa nachádza aj v balíčkoch mojej "Veľkej jesennej rozdávačky" na ktorú srdečne pozývam teba aj tvoje čitateľky.
    http://modrapupava.blogspot.sk/2013/09/jesenna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť