18. 10. 2013

LADYBOX září/september 2013 - 2. časť

Čaute ženy, ako trávite toto veterné jesenné obdobie? Ja sa natieram kedy a kde sa len dá, pretože mi stačí 5 minútový pobyt na čerstvom vzduchu a najviac si to pretrpia pery a ruky, ktoré mám neustále suché. Preto začínam prípravkom na ne určeným, konkrétne ide o telové maslo, no keďže len 50ml, používam ho ako krém na ruky. Mala som už niekoľko "kakaových" kozmetických produktov, no až tento napĺňa moje predstavy o tom, ako asi tie kakaové bôby voňajú. A presne takto si ich vôňu predstavujem ja. Škoda, že Vám maslo nemôžem nijako poskytnúť k ovoňaniu...
Čo sa týka telových masiel a mliek, momentálne by ste ich už u mňa v kúpeľni veľa nenašli. Dosť som ich pretriedila a nechala som si len NIVEA mlieka do sprchy, ktoré si plánujem dokupovať už stále :), ďalej NIVEA repair mlieko, a myslím, že potom tam už mám iba dve od Biodermy. A dôvod? Väčšinou sa mi nechce po sprche čí kúpeli ničím natierať, a teda najčastejšie používam len tie niveácke. Keby som však toto nemala len v cestovnom, ale v klasickom balení, určite by som sa k natieraniu donútila, pretože tá vôňa, ktorá by ma sprevádzala niekoľko hodín po aplikácii by stála za to! Pripájam i pár oficiálnych viet:
" Telové mlieko z kakaového masla je dokonale hydratujúce, zmäkčuje a vyhladzuje suchú pokožku. Naviac pôsobí na regeneráciu pleti a obsahuje vitamín E."
Plné balenie má 250ml, a ak by ste si ho zakúpili na ladybox stránke, vyšlo by Vás o 10Kč menej ako bežne - 135Kč. Maslo sa perfektne vstrebáva, a na rukách nezanecháva mastný film, len krásnu vôňu ktorej sa stále neviem nabažiť :)) Dodá im potrebnú hydratáciu a výživu. Tento produkt stojí iste za vyskúšanie!
Ďalším produktom s ktorým som spokojná je odličovacia a čistiaca micelárna voda Dermacol Perfect Cleanser 2in1. S micelárkami sa u mňa akoby vrece roztrhlo, a som aj rada, pretože vďaka testovaniu iných ako je tá od Biodermy som dospela k záveru, že za celkom nižšiu cenu sa dá kúpiť i rovnako kvalitný odličovač. Nie je tomu dávno, čo som tu spomínala podobnú micelárku Dermacol, no dnes si čo-to povieme o takej, ktorá je určená pre mladú pleť. Ak ste to ešte nestihli zaregistrovať, micelárkami si zväčša odličujem oči, pretože bežné odličovače mi nevyhovujú, dráždia mi oči a neuveriteľne ma štípu. Líčim sa denne s občasnými výnimkami, takže toto je produkt, ktorý aj najčastejšie míňam. No veľmi kvitujem hlavne to, že je to taký všestranný produkt, a dá sa s ním dokonale odlíčiť i pleť. Napr. pri cestovaní Vám to ušetrí jedno miesto, super nie? :)) Ale vráťme sa späť k veci. Popis tohto produktu je nasledovný:
"Odličovacia a čistiaca micelárna voda pre mladú pleť účinne odstraňuje make-up (aj vodeodolný) a nečistoty. Jemne čistí a odličuje tvár a oči, tonizuje pleť. Extrakt z uhorky a morskej riasy pokožku chráni a hydratuje, dodáva jej sviežosť a jemný vzhľad."
Voda je dermatologicky testovaná - bez obsahu parabénov, a vhodná dokonca i na vodeodolný make-up. Nemám jej čo vytknúť, a ak nenájdem ďalšiu lacnejšiu variantu od Biodermy, zostávam pri týchto dermacoláckych vodách. Oči mi nijako nedráždi, po odlíčení nie sú suché, a to je presne to, na čom si pri odlíčení zakladám. Za 200ml v obchodoch zaplatíte približne 3,79€.
Síce sa vraví, na koniec to najlepšie, no v tomto prípade som si na záver nechala produkt, s ktorým nie som ani len trošku spokojná. Je ním MUA Kiss Proof Lip Stain. Pridávam znova stručný opis produktu:
"Užijte si hravé rty nekoněčne dlouho! Po nanesení sa barva vsákne do rtu a vydrží s Vámi celý den. Pero se snadno používa a díky obsahu panthenolu i hydratuje."
Ladytip: Barva je na rtech nenápadně matná, pokud toužíte po výraznějším efektu, přidejte balzám nebo bezbarvý lesk.
Odtieň sa mi na prvý pohľad viac než pozdával, a tak som neváhala a vrhla sa na použitie. Prvý dojem po otvorení bol tiež skvelý - fixka totiž má krásnu vôňu, no toto je jej jediné plus. Písmenká sa po chvíli z obalu vytratili nevedno kam, a viete, že toto rada nemám... No nič - skúsim čo to dá. Pretieram pery dokoola snáď aj zo 10x a vidím len malý náznak farby. Aj na fotku som musela vynaložiť nejaké to úsilie, aby bolo aspoň niečo vidno. 
Takže záver je takýto - fixka skoro vôbec nefarbí, na perách zanecháva suchý, napätý pocit, a teda aplikácia či už balzamu alebo lesku je nevyhnutná. Takto si však fixku nepredstavujem, niekoľko som ich už totiž mala/mám, a očakávam od nich, že mi ušetria čas a námahu, a nie aby som dobre že nie 10minút strávila nad aplikáciou. Čiže neviem, či len mne sa dostala do rúk suchá fixka, alebo sú aj všetky ostatné také... Toľko k druhej polovicu obsahu septembrového Ladyboxu... Zaujal Vás niektorý produkt, prípadne ho máte tiež? Dajte mi vedieť v komentároch, budem sa tešiť! Prajem krásny víkend. Vaša Nelka :))

3 komentáre:

  1. ja sa niekedy zabudnem aj natrieť pretože mi je taka zima že sa hned dam do pyžama:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. palmers je bozi!!! nejlepsi maslo jake jsem kdy mela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. taky mě fixa neuvěřitelně zklamala.. mám na ni naprosto stejný názor, takže určitě se k Tobě nedostal nějaký špatný kousek!

    OdpovedaťOdstrániť