28. 10. 2013

Ako zatočiť s problematickou pleťou?

Ahojte kočeny, ako sa mi mávate? Užívate si toto krásne babie leto tak ako sa patrí?? Ja som si konečne našla trošku času, aby som Vám napísala o tomto triu, ktoré používam na striedačku už nejaký ten mesiac. 
Konkrétne ide o produkty značky Bioderma, rad Sébium - teda rad, určený pre problematický typ pleti, a ešte bližšie sa jedná o peelingové sérum, zmatňujúci fluid klasický a zmatňujúci fluid tónovací. Nakoľko ich už každým dňom domíňam ako sa vraví - do poslednej kvapky, myslím si, že je najvyšší čas na spracovanie recenzie. Tak vrhnime sa na to!
Obnovujúce peelingové sérum je určené, ako aj dva zvyšné produkty na mastnú a zmiešanú pleť. Vyvinuli ho experti na pokožku a biológiu spoločnosti BIODERMA. Táto keratolytická starostlivosť koriguje nedokonalosti pleti, vyhladzuje a zlepšuje vzhľad pleti vďaka účinnému peelingovému efektu. Svedomie by mi nedalo, ak by som tento popis poprela, pretože po približne dvojmesačnom používaní som spozorovala zlepšenie stavu pleti, či už na dotyk alebo pohľadom do zrkadla!
Vyrovnáva nepravidelný reliéf pleti a obnovuje prirodzený jas pokožky. Sébium Sérum v spojení s exkluzívnym komplexom patentovaných látok Fluidactive®, reguluje a stabilizuje kvalitu kožného mazu a predchádza výskytu poškodenia pleti. Gélová textúra má výbornú toleranciu.
Sébium Sérum obsahuje kyselinu glykolovú na zjemnenie a tonizáciu pleti a D-Panthenol pre intenzívne upokojenie pleti. Produkt je nekomedogénny a hypoalergénny, jemne parfumovaný. Myslím, že je to taká typická vôňa, aký má v podstate celý Sébium rad.
Jeho použitie je v podstate jednoduché: odporúča sa používať ho každý druhý večer, buď samostatne alebo v kombinácii s Vašim bežným nočným krémom, na tvár vyčistenú buď čistiacim gélom Sébium Moussant, alebo pleťovou vodou Sébium H2O. Môj večerný rituál je nasledovný. Najskôr si pleť odlíčim micelárnou vodou Sensibio H2O, následne použitjem Sébium Moussant a po ňom nasleduje Sébium H2O. A potom už prichádzajú na rad produkty určené na starostlivosť o pleť. Pre optimálny výsledok sa odporúča používať toto sérum ako 4 týždňovú kúru.
Konzistenčne je to akoby gél, z ktorého mi na celú tvár postačuje menšie množstvo, pretože sa výborne aplikuje, rýchlo sa vsiakne do pokožky a nezanecháva žiadny mastný alebo lepkavý pocit.
Ostatné dva produkty majú v podstate k sebe veľmi blízko. Jeden je klasický krém, no druhý jemne tónuje pleť.
Sébium MAT Tónovací má dlhotrvajúci zmatňujúci efekt vďaka dvojitému účinku. Obmedzuje šírenie mikroorganizmov a nespôsobuje tvorbu komedónov. Má krémovo-gélovú textúru, ktorá sa rýchlo vstrebáva. To mi vyhovuje najmä pri tom klasickom, keďže po ňom si nanášam make-up, a vďaka rýchlemu vstrebaniu si make-up môžem naniesť ihneď a bez čakania!  Sébium MAT, vďaka svojej schopnosti redukovať lesk, okamžite a natrvalo ošetrí všetky príčiny lesklej pokožky prostredníctvom jedinečného pôsobenia pôvodných mikročastíc (kremík a mikroperleť). Reguluje vylučovanie mazu, vďaka zložkám regulujúcim maz (zinkový glukonát, vitamín B6), ktoré pôsobia synergicky.
 zlepšuje vzhľad pokožky. Výhradne patentovaný komplex Fluidactiv® upravuje kvalitu kožného mazu, čím zabraňuje upchatiu pórov. Účinné zložky (estery AHA) urýchľujú obnovu buniek a sťahujú póry.
Pokožka preto zostáva po celý deň čistá, jemná a dokonale matná.
Čo sa týka týchto dvoch variant, viac som si obľúbila práve ten tónovací krém, pretože sú dni, kedy nechcem pleť zaťažovať make-up, a vtedy je mi tento krém dokonale nápomocný. Síce teraz už zo mňa pominuli i posledné náznaky opálenia, no stále sa dokáže prispôsobiť odtieňu pleti, a tak ho môžem bez problémov dopoužívať...
Máte skúsenosti s niektorým zo spomínaných produktov? Osvedčili sa Vám, alebo práve naopak? Majte krásny zvyšok večera!

4 komentáre:

  1. ja používam sébium Mat obyčajný a som s ním spokojná,ale to sa nedá povedať o tónovacom, ten mi teda vôbec nesadol..robila som aj ja na ne rcenziu TU

    eR.Ka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja zatočim ale s biodermou!!! :D:D:D skušala som ju a nepomohla nikdy viac,, samozrejme niekomu môže vyhovovať alemne akosi nie :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne Bioderma veľmi pomohla, konkrétne Bioderma Sébium Akn Soin Correcteur Purifiant, určite sa oplatí investovať do tejto kozmetiky aj keď je trochu drahšia :) S týchto produktov som ale neskúšala nič. :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem od Biodermy neměla snad nikdy nic, alespoň co si pamatuju :) naštěstí nemam vubec problematickou pleť, ale kdyby někdy náhodou tak vím, po čem sáhnout :)

    OdpovedaťOdstrániť