29. 9. 2013

Vytvarujme si obočie a ošetrime si nechty pomocou Sally Hansen

Už prešiel nejaký ten mesiac od začatia testovanie týchto 4 produktov, preto si myslím, že nastal ten správny čas na ich zrecenzovanie!
Ako prvú vidíte na koláži pinzetu so šikmou špičkou a komfortným držadlom. Šikmý hrot pinzety zaručuje precíznu manipuláciu medzi obočím a pod obočím. Rozšírené mäkké držadlo zaisťuje pohodlné uchopenie.
Už v minulom príspevku o tejto značke som poznamenala, že sa mi páči, keď majú produkty aj nejaké to balenie, a teda máte istotu, že sú produkty nepoužité a nedochytané. A myslím si, že aj viacerým z Vás sa to páči :)) Prejdem však už konkrétnejšie k samotnej pinzete.
Časť, za ktorú pinzetu držím je pogumovaná. To znamená, že sa veľmi pohodlne drží medzi prstami, a ľahko sa s ňou manipuluje. Hrot je dostatočne ostrý, a preto nemám žiadny problém pri vytrhávaní chĺpkov. Možno to bude pre niekoho trošku drahšia záležitosť - 5,99€, no pinzetu si kupujem aspoň ja raz za niekoľko rokov, čiže sa táto investícia vyplatí! Ja som s ňou viac než spokojná, a s čístým svedomím Vám ju môžem odporučiť. V ponuke je však ešte jeden tip - s plochým hrotom. Tá je určená na vytrhávanie viacerých chĺpkov na raz, takže je len na Vás, ktorá forma je Vám príjemnejšia :))
Druhým produktom z koláže je hydratačný odlakovač na krehké nechty s vitamínom E a aloe. Pri ňom ma dosť prekvapila veľkosť balenia - 236,5ml. Takýto obrovský odlakovač som v živote nemala. A keď si vezmem, že hocijaký iný 100ml stojí cca 2€, radšej si tých 0,49€ doplatím a budem mať takýto väčší, ktorý mi oveľa dlhšie vydrží. V sortimente sa okrem tohto tipu nachádza aj spevňujúci a profesionálny odlakovač. Tento môj rýchlo a jemne odstráni lak z povrchu nechtov vďaka zloženiu obohatenému o zmes provitamínu B5, vitamínu E a aloe, a zároveň nechtom dodá potrebnú vlhkosť a pomáha ich udržať pevné a zdravo vyzerajúce. Po odlakovaní zanecháva nechty s príjemnou voňou, čo určite nikdy nie je na škodu :)) Som s ním spokojná, a po jeho minutí by som rada otestovala aj zvyšné dva varianty. 
Mojou veľkou srdcovkou sa stal tento odstraňovač kožičky a výživný balzam v 1. Ani Vy iste nemáte v láske suchú kožičku a zádery. Mne v boji proti nim pomáha práve tento produkt, ktorý má špeciálne zloženie z bieleho čaju a uhorky. Stačí si vmasírovať malé množstvo do kožičky okolo nechtov. Ja si ho aplikujem pred spaním, aby mohol pekne celú noc účinkovať, a keď je potreba, odstávajúcu kožičku odstránim. Použivam ho skoro denne, a musím si zaklopať, pretože zádery sa mi oblúkom vyhýbajú a kožička pôsobí zdravšie ako predtým... Má zvláštnu, no zároveň príjemnú vôňu - čo je super bonus, no prvoradé sú u mňa účinky, ktoré kľudne môžem vyzdvihovať až do nebies! Balenie má 8g a jeho cena je 7,99€.
Ako posledný dnes spomeniem produkt s názvom Maximum Growth Cuticle Pen. Je to produkt taktiež určený na nechtovú kožičku, no v tekutejšej forme, ako ten predošlý. V podstate som spokojná s obomi, no s týmto si nikdy netipnem množstvo a väčšinou to teda preženiem... Aplikuje sa pootočením spodnej časti, a vďaka tomu na štetček vybehne množstvo prípravku.
Ošetrujúce zloženie v ceruzke je obohatené o fluorid, vitamíny E, A, C, provitamín B5 a aloe. Pôsobí rýchlo a do hĺbky vyživuje a udržuje hydratáciu, čím podporuje nechtový rast. Je určený na nechtovú kožičku, zádery a krehké lamájúce a štiepajúce sa nechty, čo je presne môj prípad. No odkedy používam týchto pomocníkov, čo je približne nejaké tie 3-4 mesiace, kvalita mojich nechtov je na podstatne lepšej úrovni, takže mám z toho obrovskú radosť! Kúra sa vďaka štetčeku ľahko dostane i na menej dostupné miesta, a perfektne ich ihneď po použití vyživí a hydratuje.
Ceruzka má 1,5ml a jej cena je 5,99€.
Dúfam, že Vás moja dnešná obsiahnejšia recenzia zaujala, a ak máte podobné problémy ako ja, dala som Vám dobré tipy, ako sa ich čo najrýchlejšie zbaviť :)) Alebo už niektorý produkt doma máte?

6 komentárov:

  1. to sú parádne veci! po pinzete sa určite popozerám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Verím, že ak si ju kúpiš, určite neoľutuješ! :)

      Odstrániť
  2. Mať dobrú pinzetu je nutnosť, nech stojí hocikoľko, proste s dobrou pinzetou je udržovanie pekného obočia hračka a pri tých lacných je to iba trápenie:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, nezostáva mi nič iné, iba s Tebou súhlasiť :)

      Odstrániť