15. 9. 2013

The VERSATILE BLOGGER AWARD


Ahojte, Eli ma označila vo Versatile Blogger Award, takže Vám dnes prezradím 7 zaujímavostí o mne. Označovať ďalšie blogerky nebudem, kto chce, nech sa zapojí, a kto už podobne ladený post písal, môže pridať do komentáru link :)
Tak poďme na to:
1. Narodila som sa s dvoma prednými zubmi, ktoré mi museli vytrhnúť, aby som maminku nehrýzla pri papaní :))
2. Ako 2-3 ročná som bola urieknutá. Priznám sa, že sama by som na podobné veci neverila, keby som to teda nemala odskúšané sama na sebe. Vraj som bola mimo, len mi padala hlavička a stále ma bralo na spánok. Rodičia si somnou nevedeli dať rady, zavolali sanitku a tá ma ihneď brala do nemocnice na pozorovanie. Po pár hodinách premýšľania babka a jej kamarátky zhodnotili, že budem pravdepodobne urieknutá, takže ma vzali na vlastnú zodpovednosť domov, spravili mi nejaké čáry-máry a zakrátko som bola v pohode! Až ma striasa, keď to píšem...
3. Z detstva si živo pamätám niektoré situácie, úplne banality, a keď som to spomínala našim, tvárili sa, akoby sa to ani nikdy nestalo, žeby skleróza? :))
4. Nejem bravčové, hovädzie ani jahňacie mäso. Jedine kuracie prsia a ryby, prípadne morské tvory už mám niektoré odskúšané. Jednoducho mi je všetko ostatné proti srsti a neviem si s tým nijako pomôcť. Vylúčené sú taktiež napr. hurky, klobásky, paštéty... Ale vraj ako malá som ešte do seba s tatkom bežne "ládovala" aj slaninku.
5. Mám dosť veľký problém pri kúpe topánok, nakoľko mám nohu ako Popoluška - 35-36. Niekedy si obujem aj 34, záleží od šitia a strihu topánky.
6. Milujem sladkosti akéhokoľvek druhu a formátu :)) Denne to musí byť minimálne jeden kus, inak začínam pociťovať nedostatok cukru, a teda si ho musím čo najskôr doplniť. 
7. Nefarbím si vlasy, ani som ich nikdy zafarbené nemala. Pravdaže na základnej ma to veľmi lákalo a vtedy som asi po inom ani netúžila. Teraz som rada, že mi to nebolo dovolené. Na strednej som si skúsila dať melír, no vlasy mi po ňom zostali zničené, s vysušenými končekmi... Takže nikdy viac, a aj naďalej zostávam pri svojej prirodzenej hnedej.
To je na dnes z mojej strany všetko. Dajte mi prosím vedieť, ako sa Vám moje spracovanie páči :)) A prajem krásny zvyšok nedele!

5 komentárov:

  1. teeeda, z toho bodu 2 striaslo aj mňa ...ale zúbky ma zase rozosmiali :D pekné fakty si na seba vytiahla:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zaujímavé ešte som nepočula o nikom kto by sa narodil so zubami :D hádam to neboli upírie :D inak máme spoločné farbenie vlasov a tiež mám hnedé, tiež som si ich chcela strašne zafarbiť a tiež mi nedovolili a som teraz rada :) aj to sladké, hlavne poobede sa mi pýta dezert :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To urieknutie ti úplne verím. Aj mňa starká často "pospľúvala", aby mi bolo lepšie:)Rozmanitosť v mäse by mi veľmi chýbala.Bez sladkostí ani ja neprežijem a teda taká malá nôžka:)) Mne už niektoré moje 37 pripadajú celkom malé:))Som rada, že som si o tebe mohla prečítať niečo nové:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie zuby sú teda zaujímavé :D Ešte som o tom tiež nepočula :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vlasate novorodeniatka som uz videla, ale zubate este nie :) aj ked to s tym trhanim je drsne...to sa nedalo riesit dakymi nahubkami? chuda...

    ja som tiez nikdy nemala zafarbene vlasy a dokoca ani melir - najskor mi to tiez nechceli dovolit, potom som sa nevedela rozhodnut pre farbu a ked som uz bola takmer odhodlana, tak sa zacali moje ostrielanejsie kamosky stazovat, ako im to farbenie znicilo vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť