8. 9. 2013

LADYBOX srpen/august 2013 - 2. časť

Ahojte, ako som v minulom príspevku slúbila, dnes Vám popíšem 2.časť produktov Ladyboxu. Konkrétne ide o MARVIS pastu na zuby - tá vraj už bola v nejakej predošlej verzii, no keďže toto bol môj 1.box, skúšala som ju prvýkrát. Niektoré z Vás si namiesto nej mohli v boxe nájsť nejaké anticelulitídne mliečko, a teda paste som sa potešila viac :)
Musím hneď zo začiatku povedať, že po využití jedného balenia Curaprox pasty Enzycal, to bola viac než príjemná zmena. Nakoľko Enzycal síce zuby dôkladne zbaví nečistôt, chýba mi čo i len náznak zanechania sviežeho pocitu zubov, pretože ani kúsoček mi ústa "nevyštípe". A táto Marvis pasta naopak zanecháva v ústach príjemný pocit po dlhú dobu. I keď balenie má len 10ml, vydrží na niekoľko použití. Nemám to presne zrátané, no určite nejaký ten týždeň vydrží...
A keďže idem podľa postupnosti, s ktorými produktami som bola najviac spokojná, teraz nasleduje RYOR uvoľňujúci mätový gél, taktiež v cestovnom 50ml balení. Bežná cena za 200ml je 162Kč.
Gél vďaka vysokému obsahu silice z mäty poľnej napomáha relaxácii organizmu, uľavuje unaveným nohám, no ja som mu našla všestranné použitie. Niekedy ma pobolieva krčná chrbtica, a tak si ju jednoducho ponatieram gélom a čakám na uvoľnenie :)) V popise sa píše, že gél najskôr po nanesení chladí a neskôr hreje, to som však nejako nepostrehla... Skôr podľa mňa len chladí. Celkom rýchlo sa vstrebáva, čomu sa veľmi teším, pretože hlavne keď si natieram nohy, nemám rada taký mastný pocit... 
Ďalšími v poradí sú šampón a kondicionér PURE FIJI z kokosového mlieka. Neviem či sa dá objektívne posúdiť vec, ktorú použijete len dvakrát. Ale posnažím sa zhodnotiť moje pocity z nich. Ak sa pýtate prečo len 2x - odpoveď znie, že oba produkty sú v cestovnom 30ml balení, a ako iste viete, mám vlasy po pás, a teda šampón mi vystačil na 2 použitia. Kondicionéru tam ešte trošku zostalo, keďže toho tak veľa nepotrebujem... Šampón by mal vlasy hydratovať, regenerovať a vyživiť, čo sa mu naozaj aj podarilo. Spolu s kondicionérom vyzerali moje vlasy zdravo a vyživene. Šampón obsahuje prírodný kokosový olej a výťažky z exotických orieškov, ktoré vlasom prinavracajú pevnosť a lesk. Bonusom je fakt, že neobsahuje sulfáty!
Kondicionér navyše obsahuje proteíny zo sóji a pšenice, vďaka ktorým vlasom prinavracia pružnosť a pevnosť. V ponuke má táto značka okrem kokosovej vôni aj vônu manga, ananásu, karamboly, mučenky, plumerie, bieleho zázvoru, kvetu pomaranča a bliss. Určite by som si vedela vybrať :)) Hlavne to mango ma zaujalo.
A na záver takisto produkt určený pre starostlivosť o vlasy - vlasové mlieko. Čo ma prekvapilo bola hlavne jeho konzistencia. Myslela som si totiž, že keď je to mlieko, bude teda také hutnejšie, no toto je skôr ako olej na vlasy s úplne riedkou konzistenciou. Ďalej ma prekvapila aj jeho vôňa, ktorá mi skôr pripomína produkty určené pre pánov :) Nič to však nemení na jeho účinkoch, a tie si teda plní na vysokej úrovni. Vlasy perfektne hydratuje, zvláčňuje, a dokonca má aj antistatické účinky, čo určite ocení každá z nás :)) Podobné srandičky na vlasy mám v obľube, a tak si u mňa určite nájde využitie. Vzorka má 6ml, ak by ste však mali záujem o plné 150ml balenie pripravte si 349 kaček :))
Dúfam, že sa Vám moje Ladybox-ové posty páčia, pretože už mám objednaný aj septembrový box, ktorý bude mať vraj viac ako 3 plné balenia, a má obsahovať aj značku MUA, tak som veľmi zvedavá, čo všetko tam bude :)) Majte sa krásne!

2 komentáre:

  1. Já jsem ho taky dostala a nevím no.. Je celkem fajn ale byly i lepší vydání.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na tu marvis pastu teraz vidim reklamy hadam vsade v casakoch..ma aj nejake bieliace ucinky alebo je urcena na cisty sviezy dych alebo...?

    OdpovedaťOdstrániť