17. 9. 2013

NOVINKA! GOSH The Ultimate Eyeliner With a Twist

05 KIND OF BLUE
Možno ste si už stihli všimnúť, že moja obľúbená značka len nedávno uviedla na trh ďalšiu novinku, ktorou je táto vysúvacia ceruzka na oči. Už na prvý pohľad vidíte, že sa balením líši od svojich kolegýň. Časť, ktorú držím pri líčení je doplnená gumovou plochou, takže sa ceruzka drží pohodlnejšie, teda ľahšie sa vďaka nej líči.
Taktiež na konci si môžete všimnúť tzv. rozmazávatko, ktoré som si dodnes nezvykla využívať. Viac sa mi totiž páči nerozmazaný efekt. To ale nie je všetko! Pod aplikátorom na rozmazanie sa skrýva ešte aj praktické strúhadlo :)
S ceruzkou sa mi manipuluje veľmi ľahko a precízne. Netreba ňou zbytočne tlačiť, pretože má perfektnú pigmentáciu. Výdržou nezaostáva za svojimi sestrami Velvet Touch, a mne bez problémov vydrží počas celého dňa. Neotláča sa mi na viečko a nerozmazáva sa. V ponuke je v ďalších 5 odtieňoch, preto verím, že ak sa Vám z nejakého nepochopiteľného dôvodu nepáči tento môj odtieň, určite by ste si vybrali spomedzi ostatných :))
Zloženie je bez parfumácie a bez parabénov. Cenu Vám zatiaľ neviem povedať, no keď sa k nej dopracujem, urobím update :)) Gramáž ceruzky je 0,4g. Nech sa páči, ceruzka v akcii:
Rada by som ešte upozornila na práve prebiehajúcu akciu, v ktorej si môžete zakúpiť všetky očné tiene až o 20 percent lacnejšie! 
Ak rozmýšľate nad kúpou QUATTRO tieňov, moju recenziu na dva najnovšie odtiene nájdete TU
Naviac, do vypredania zásob, pri kúpe min. 3ks GOSH kozmetiky dostanete takýto krásny šál!

1 komentár: