21. 9. 2013

Moje najnovšie DERMACOL produkty

Ahojte, ako trávite tento víkend? Počasie u nás je dosť bláznivé, raz ma skoro odfúkol vietor, a o chvíľku páli slniečko o sto šesť... 
Preto som sa rozhodla vyhnúť tomu bláznincu, a píšem Vám tento post. Tentokrát bude o značke Dermacol, ktorú v poslednom čase testujem viac a viac, a niektoré produkty sa mi osvedčujú, iné zase menej alebo vôbec. Dnes som si však vybrala také, s ktorými som spokojná aj po niekoľko týždňovom používaní :)
Keďže túto linku Precise Black z kolekcie Black Sensation mala kamarátka, a vychvaľovala mi ju stále viac a viac, lákalo ma odskúšať ju tiež, pretože takéto aplikátory mi vyhovujú najviac. A linku v podstate používam pravidelne. Ak nie takúto klasickú čiernu, tak volím aj farebné v podobe ceruziek. Teda vlastne toto je fixa na oči :) Jej úlohou je presne a ľahko vykresliť líniu mihalníc, a mala by byť vhodná i pre začiatočníkov.  
Mihalnice vďaka nej pôsobia plnšie a hustejšie. Má rýchloschnúcu textúru, ktorá vytvára hodvábny povrch. Je vodeodolná, dlhotrvajúca, nerozmazáva sa, nestráca intenzitu až 14 hodín. Vďaka tomu, že je oftalmologicky testovaná, je vhodná i pre citlivé oči, a nositeľky kontaktných šošoviek. Dostupná je v čiernom odtieni. Objem - 1ml.
Druhým produktom je nečakane ďalšia linka :)) Nesie názov Ultra Black Dipliner. Tentokrát je to ale tekutá linka, s ktorými som sa doposiaľ neskamarátila na sto percent, pretože stále je čo vylepšovať, a preto Vám musí byť už teraz jasné, že mi viac vyhovuje tá fixa, no táto je o čosi lepšia v inom ako v aplikovaní... :) Čítajte ďalej a dozviete sa, v čom je o čosi lepšia.
Oficiálny popis je nasledovný - vysoko krycia linka s lesklým povrchom pre dokonalé orámovanie očí. Príjemná textúra ľahko priľne k očnému viečku a rýchlo zaschne. Dostupná je v sýto čiernej farbe. Čo sa týka vodeodolnosti je taktiež vodeodolná ako predošlá spomínaná fixa, no výdrž tejto linky je podľa popisu o čosi kratšia, a to 6 hodín. S čím ja osobne nesúhlasím a nestotožňujem sa, pretože mne na viečkach drží ako pribitá od rána do neskorého večera! Na fotke vyššie si môžete všimnúť(je to tá čiarka nižšie), že jej odtieň je o niečo intenzívnejší, čiernejší ako má fixa. No ako som spomínala, aplikácia je pre mňa ťažšia, a musím si dávať oveľa väčší pozor pri nanášaní, ale snažím sa s tým celkom dobre popasovať, veď posúďte samy na fotke nižšie :)) Obsah tejto linky je 2,8g.
A posledným produktom, ktorý spomeniem je Curl Mania Mascara - pre tvarovanie a natočenie rias.
Problém natočiť či vytvarovať by nemala mať ani s krátkymi, rovnými a nepoddajnými riasami. Jej krémová textúra umožňuje riasenku vrstviť a nanášať aj vo viacerých vrstvách - u mňa sú optimálne dve. Má maxi zakrivenú kefku, ktorá však nenaberá zbytočne veľa farby, a tak nie je potrebné ju otierať o hrdlo, čo aspoň mne ušetrí kopu času.
Špeciálne živice, filmotvorné polyméry a stylingové látky zaisťujú priľnavosť a odolnosť, dodávajú riasam objem, plnosť, nadvihnutie i pružnosť a fixujú krivky rias dlhé hodiny. Neviem ako Vy, no mojou súčasťou každého líčenia sú klieštiky na riasy, ktoré perfektne podporia tvar mihalníc, a mám dojem, že vďaka ich použitiu mi aj dlhšie držia nalíčené riasy tvar, takže ak ste ich ešte neskúšali, odporúčam! :))
Máte doma niektorý zo spomínaných produktov? Ako ste s ním spokojné? :)) Prajem ešte príjemný zvyšok víkendu!

2 komentáre:

  1. Kdybych uměla linky určitě koupím)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám tú druhú linku a som s ňou veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť