14. 9. 2013

Máte obľúbené antiperspiranty? Ja som si pár nedávno obľúbila...

Tentokrát by som sa rada venovala niekoľkým antiperspirantom od Rexony, ktoré mi boli zaslané na otestovanie, za čo veľmi pekne ďakujem :)) Na úvod pridám niekoľko oficiálnych viet, aby ste mali akú-takú predstavu, čo majú za úlohu tieto novinky. 
Vďaka svojmu unikátnemu zloženiu zaručujú antiperspiranty Rexona Maximum Protection 2x účinnejšiu ochranu v porovnaní s najpredávanejším antiperspirantom Dove Original a chránia Vás aj vo chvíli, keď sa potíte nadmerne, alebo vám bežné antiperspiranty nezaberajú.
Účinnosť zaisťujú aktívne antiperspiračné látky, ktoré pri kontakte s potom vytvárajú na pokožke ochrannú vrstvu, ktorá zamedzuje poteniu.
Obsahujú vďaka špeciálnej technológii TRIsolidTM väčšie množstvo tejto aktívnej zložky než bežné antiperspiranty, a vďaka tomu je Rexona neuveriteľne účinná a poskytuje lepšiu ochranu proti poteniu po celých 48 hodín!
Technológia TRIsolidTM navyše obsahuje mikrokapsuly, ktoré veľmi účinne bojujú proti nepríjemnému zápachu a hydratačnú zložku, vďaka ktorej sú antiperspiranty obzvlášť šetrné taktiež k pokožke. 
Na prvej fotke sa nachádza pánsky antiperspiračný krém, ktorý som posunula bratovi, a po niekoľkých týždňoch testovania spolu so švagrinou zhodnotili, že vôňa vydrží neskutočne dlho, a teda žiadny zápach nemá šancu :) Brat si ho veľmi pochvaľuje. Keď som mu povedala, že je ešte jeden druh Clean Scent, povedal, že po minutí tohto určite vyskúša aj ten a rozhodne sa, ktorý mu sedí viac a ten si bude kupovať aj naďalej :))
A ako novinky hodnotím ja? Uprednostňujem sprejovú formu, no v tomto prípade mi vyhovujú aj tieto antiperspiračné krémy. A čo sa mi na nich páči najviac? V prvom rade je to vôňa, ktorej neviem odolat, a neviem sa jej nabažiť :)) Keď tak premýšľam, prebili aj moju obľúbenú Biodermu, ktorá bola doteraz tou najvoňavejšou. Neviem, či ste na ne videli reklamu, no spomínajú tam, že sa aktivujú pohybom, a mne nezostáva nič iné, iba súhlasiť. Vôňu cítim od okamihu nanesenia až po dobu kým sa osprchujem, jednoducho tomu ani neverím, že má takú skvelú výdrž! Vonku už síce nie sú horúčavy, takže nemám až také extrémne problémy s potením, čiže v tomto smere som spokojná. Pokožku v podpazuší mi nijako nedráždia. Páči sa mi tiež, že sú balené v škatuľkách, čo teda býva len minimum antiperspirantov.
Na dosiahnutie maximálneho účinku sa odporúča aplikovať ich pred spaním. Počas odpočinku sú totiž potné kanáliky najmenej aktívne a zložka TRIsolidTM tak môže lepšie preniknúť do pokožky a zaistiť tak silnú ochranu proti poteniu počas nasledujúceho dňa, aj keď sa osprchujete. Antiperspirant Rexona Maximum Protection však môžete používať aj ráno.
Na záver v krátkosti zhrniem sprej v krásnom čierno-fialovom balení, ktorého aplikácia mi vyhovuje úplne najviac, ako som už vyššie spomenula. Vôňa taktiež nie je zlá, no na Maximum Protection nemá a zatiaľ sú to teda moje No.1 čo sa týka či už samotnej výdrže alebo vôni.
Máte s nimi skúsenosť? Ste s nimi spokojné rovnako ako aj ja? :))

5 komentárov:

  1. S Rexonou som bola vždy spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som si dneska akurat kupila kryštal deo tak uvidim ako to pojde :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som s týmito antiperspirantmi veľmi spokojná a na mojom blogu na ne práve prebieha Giveaway:)

    GIVEAWAY - Rexona dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já naštěstí problém s pocením nemám..

    OdpovedaťOdstrániť