28. 9. 2013

Mám zlato na nechtoch! :)

Práve som prišla dnu, a napriek tomu, aká bola ráno zima, teraz je vonku krásne slnečno. Čiže v momente, keď doťukám tento post, bežím späť von :)) A Vy čo dnes porábate?
Chcela by som Vám dať tip na lak, teda ak máte rady laky s kopou trblietok - ako aj ja :) Po týchto dermacoláckych som bažala už dávno pradávno, no dnes som už hrdou majiteľkou jedného z nich! Avšak zase raz sa mi naskytol jeden estetický problém, ale o tom neskôr...
Pár slov pripojím i z oficiálneho popisu, aby aj tie, ktoré tieto laky ešte nepoznajú, vedeli o čo sa jedná... Farebné laky s trblietkami dodajú nechtom krásny pestovaný vzhľad. Inovatívne zloženie v kombinácii s jedinečným plochým štetčekom zaistí jednoduchú a rovnomernú aplikáciu. Dobre k nechtom priľne a zaschne. Po nanesení vytvorí na nechte hladký, veľmi lesklý povrch.
S realitou sa najviac zhoduje prvá fotografia, no veľmi sa mi páčia aj ostatné, tak sa o ne s Vami podelím :)
Ako prvý samozrejme spomeniem obal, ktorý sa mi veľmi páči. Oceňujem, že má zlatý vrchnáčik, a teda ho nemusím v košíčku s lakmi dlho hľadať, nakoľko väčšina lakov, ktoré tam sú, majú vrchnák v čiernej farbe.
A teraz však prichádza kameň úrazu. Písmo na laku sa raz-dva ošúchalo, a ako iste viete, toto rada nemám a nepáči sa mi to :( Nič to však nemení na kvalite laku, a v tomto prípade je to zanedbateľná maličkosť!
Štetček je klasického tvaru, čomu sa aj vcelku teším, pretože som s lakovaním nemala ani len najmenší problém! Zo zvyku si vždy nanášam dve vrstvy, no teraz by mi kľudne vystačila aj jedna silnejšia. To znamená, že kryje veľmi dobre a vďaka trblietkam lak vydrží, teda mne vydržal v peknom stave celých 5 dní, čo je excelentný výkon!
DERMACOL GLAMOUR SPARKLING10ml, jeho cena je 3,79€ a dostať ho v 5-tich nádherných odtieňoch! Môj by mal byť 01 alebo 05, avšak nie som si úplne istá, pretože túto informáciu žiaľ na obale nenachádzam. Dúfam, že som Vám dala dobrý tip na kúpu, prípadne ak ho už máte, dajte mi vedieť ako ste s ním spokojné :) Prajem Vám ešte krásny slnečný víkend! Vaša Nelka

5 komentárov:

  1. Páni! To je překrásná barva! V týdnu se určitě zastavím v drogerii, děkuju za tip! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerá perfektne, ale máš veľmi pekné nechty, takže na nich musí vyzerať perfektne asi každý lak :)))

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkné. Mě by to vůbec neslušelo.-)

    OdpovedaťOdstrániť