13. 8. 2013

UNISEX post :)

Ako už názov napovedá, produkty, o ktorých dnes píšem nie sú určené primárne pre nás - dámy, no aj pre pánov :)) Začnem asi soľou do kúpeľa, s ktorou mám možno pre niekoho vtipnú, no pre mňa z estetického hľadiska, nie veľmi dobrú skúsenosť... Bola som taká nedočkavá, ako vonia, že som si nevšimla šípku na pravom boku, a jednoducho som teda balenie roztrhala ako sa mi dalo :D Aby to vyzeralo o čosi lepšie, snažila som sa to vylepšiť použitím nožničiek.
Čo sa solí do kúpeľa týka, používala som ich ešte niekedy na základnej škole, kedy nám ich nosili známy neviem odkiaľ, no už si ani nepamätám, aké boli. V lete sa však nezvyknem kúpať, takže zatiaľ som ju používala len ako kúpeľ na uvoľnenie nôh. Približne tak 1-2x do týždňa, no už teraz sa teším na jesenné, zimné obdobie, kedy si ju dokonale vychutnám v horúcom kúpeli!
Tlmí napätie v svaloch a bolesti chrbta. Príjemnou vôňou priaznivo pôsobí na dýchacie cesty a blahodarne pôsobí na unavený organizmus a nervy. Obsahuje materinu dúšku. V ponuke má značka Radox ešte aj eukalyptovú variantu, ktorú si na zimu určite zaobstarám, vďaka dobrým skúsenostiam s touto. Kľudne by som prijala širší výber, snáď do tej zimy ma značka milo prekvapí, a do sortimentu pribudne nejaká novinka :) Soľ má 400g
Prejdime teraz už k spomínaným UNISEX sprchovým gélom. Na nich sa mi, čo sa dizajnu týka, páči, že sú akoby otočené dolu hlavou - tzn., že majú otváranie na spodku, takže nemusím zbytočne pretáčať a čakať kým sa tam dostane gél, a budem ho môcť konečne vytlačiť :)) Ďalším plusom je, že len tak von nevytečie. Obsahuje akúsi ochranu, cez ktorú bez stlačenia gél nevyjde. A keďže sa mi častokrát gél zošmykne do vane, teraz už nehrozí, že by som prišla čo i len o milimeter gélu. Navyše, tieto gély nie sú len také obyčajné. Sú to totiž gély 2 v 1 - sprchový gél aj šampón. Avšak priznám sa, že na vlasy som ich neskúšala. Vyhradila som si ich čiste len na sprchovanie. Ten vľavo modrý s názvom Invigorate obsahuje moju v poslednom čase obľúbenú mätu, ktorá znižuje svrbenie pokožky. Vzpruží unavené svaly, prekrví pokožku, schladí a perfektne osvieži! Ďalej obsahuje citrusový olej, ktorý skľudní a podporí psychickú koncentráciu. Pôsobí priaznivo proti nervozite a bolestiam hlavy. Má jemnejšiu vôňu.
Druhým je revitalizačný Refresh. Tento obsahuje esenciálne oleje z eukalyptu, ktoré pôsobia antisepticky, dokonca zmierňujú prejavy akné.  Má povzbudzujúce účinky a priaznivo ovplyvňuje psychiku. Ďalšou súčasťou je citrusový olej, ktorý je už opísaný vyššie... Tu sa musím priznať, že pri prvom ovoňaní to pre mňa nebola žiadna vábivá vôňa, no keď som sa s ním osprchovala, nestíhala som sa čudovať. Voňal krásne, intenzívne ešte niekoľko hodín po sprche, a teda čo sa vône týka, určite vyhráva nad modrou variantou! Penia rovnako dobre oba a určite nie sú poslednými, ktoré od tejto značky vyskúšam :) Tak ktoré mi doporučíte? :))

1 komentár: