3. 8. 2013

Túto trojicu nič neprekoná!

Už od minulého roka mi bolo jasné, že nič iné okrem týchto troch produktov nechcem. Nie že by ostatné opaľovacie krémy od Biodermy boli zlé, no rad Photoderm BRONZ má v sebe niečo naviac, a čo, to sa dozviete po prečítaní dnešného postu. 
V podstate nemám žiadne problémy s opaľovaním, čiže by mi kľudne stačil ten najnižší OF, no rakovina nie je sranda, a tak OF50 používam bežne a mám tak istotu, že mi nič nehrozí!
Rad Photoderm BRONZ je zameraný na aktiváciu, zintenzívnenie a trvalé predĺženie opálenia, a práve toto je hlavný dôvod, kvôli ktorému sa ho tak ľahučko neplánujem a nemienim vzdať!
Vľavo na fotke sa nachádza opaľovací krém určený na tvár. Má veľmi ľahkú textúru, ktorá nezanecháva na pleti mastný film ani biele stopy. Takisto sa ľahko a rýchlo rozotiera. Je nekomedogénny, vodovzdorný a fotostabilný. Na jednej strane stimuluje tvorbu melanínu, pigmentov, ktoré prirodzene chránia pokožku pred slnečnými lúčmi, a ktorý je zodpovedný za sfarbenie kože. Na druhej strane, Photoderm BRONZ SPF 50+/UVA35 pomáha zaistiť, že melanín je rovnomerne rozdelený, čím sa dosiahne rovnomerné opálenie.
Objem - 40ml
Cena - 17,89€
Teraz prejdeme na ochranu tela so sprejom na opaľovanie - rovnako OF50. Donedávna, kým som nemala krém na tvár, používala som tento sprej aj na tvár, nakoľko aj na ňu je vhodný. Sprej zaručuje MAXimálnu anti-UVB účinnosť a bezkonkurenčne "extrémny anti-UVA" výkon. Taktiež bojuje proti predčasnému starnutiu kože.  V podstate má rovnaký popis ako aj predošlý produkt s tým rozdielom, že zatiaľčo krém na tvár je len veľmi slabučko parfumovaný, tento sprej mi nádherne prevonia celé telo asi marhuľkovou vôňou! Zakaždým sa do tej vône dokážem zamilovať znova a znova, neviem si pomôcť :)) Tento sprej sa dá kúpiť aj s nižším OF30...
Objem - 200ml
Cena - 23,39€
Samozrejme po dokonalom opaľovaní a vystavovaní sa slniečku prichádza na rad starostlivosť po opaľovaní - Photoderm After Sun, o ktorom som však písala už minulý rok, tak sa nebudem opakovať. Jediné čo sa odvtedy zmenilo je farba balenia. Veď sa presvedčte TU.
Objem - 500ml
Cena - 17,89€
Ak teda chcete byť v týchto neúprosných horúčavách, ako aj na dovolenke dokonale chránené, no zároveň sa krásne opáliť, tieto produkty by Vám nemali chýbať vo Vašej letnej výbave!
Keďže som tvor zvedavý, napíšte mi do komentárov, ako sa chránite pred slniečkom Vy! :) Papa

8 komentárov:

  1. Jsem také příznivcem těchto výše uvedených :-) Mám Photoderm Bronze SPF 30+. A Photoderm After Sun prostě miluji. Nyní se chystám objednat další 500g balení - jen jsem ho ještě neviděla v modrém provedení - mám z loňska s bílým obalem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bozee..stop clankom o bioderme a (po) opalovakoch..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nie u teba, vseobecne...kazdy druhy blog clanok o opalovakoch bioderma..mne osobne sa zhnusila bohuzial cela bioderma.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mam oblubeny Daylong krem, ochranny factor 50 a pre slnecnych alergikov a napr.aj na tvar daylong actinica.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mam oblubeny Daylong krem, ochranny factor 50 a pre slnecnych alergikov a napr.aj na tvar daylong actinica.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. a ja som sa dnes vrátila s nádherným opálením z dovolenky, na ktorej mi bohate stačila 10tka Nivea a 6tka Nubian olej...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. uplne suhlasim je to najlepsia trojka!

    Inak ak hladas svetly BB krem na mastnu plet dnes tip u mna: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/najlepsi-bb-krem-na-slovensku.html

    OdpovedaťOdstrániť