11. 8. 2013

Sponzorovaný príspevok pre Chevrolet

Ahojte fešandičky moje! Ako trávite posledné dni? Ja sa túľam po výletoch kade-tade, takže veľa času momentálne trávim na cestách – v aute. A keď som dostala ponuku napísať pár slov práve o novom  Chevrolete Captiva, pripadalo mi to ako celkom dobrý nápad, nakoľko dnes sa už bez auta asi nezaobíjdeme...
Captiva je rodinné SUV, ktoré je pripravené na všetko. Pôsobivé línie, ktoré podčiarkuje nový dizajn prednej a zadnej časti, vyžarujú nadčasovú eleganciu a správne množstvo energie a účelnosti. Je však aj veľmi praktická a všestranná, pretože je to až 7 miestne vozidlo. Captiva je pripravená čeliť čomukoľvek, čo život prináša! A preto sa Chevrolet rozhodol predstaviť tento nový model veľmi neobvyklým a neočakávaným spôsobom.Požiadali skupinu vplyvných a veľmi populárnych tvorcov videí pre YouTube, aby vyrobili sériu krátkych filmov o Captive v nepredvídateľných životných situáciách.  Avšak ani v najmenšom samotná značka nijako nezasahovala do testovania...
Séria zábavných, dômyselných experimentov, ktoré nad každú pochybnosť ukazujú, že Captiva je pripravená na všetko...
Pozrite sa, ako si Captiva hádže lietajúci tanier so psom (jasná ukážka pružnosti a ovládateľnosti Captivy).
Nasajte atmosféru medzinárodného stolnotenisového turnaja, ktorý sa konal v Captive so sklopenými zadnými sedadlami - VIDEO TU!
A keďže mám blog zameraný na kozmetiku, na záver ponúkam malú špecialitku - prácu celebrity z YouTube, ktorá sa špecializuje na make-up a účesy. Pozrite sa ako premenila Captivu na salón krásy (s miestom na odkladanie všetkých štetcov, pleťových vôd a elixírov) - VIDEO TU!
Všetky videá s testami Captivy z reálneho života vrátane vystrihnutých scén a scén zo zákulisia si môžete pozrieť na www.captivalifetest.com.

1 komentár:

  1. cakala som kedy sa tato kampan chevrolet u niekoho objavi:)

    OdpovedaťOdstrániť