27. 8. 2013

SALLY HANSEN Complete Salon Manicure laky na nechty - 1.časť

230 NUDE NOW so strieborným shimmerom+540 FRUTTI PETUTIE
Mnohé z Vás sa ma pýtajú, kedy uverejním nejaké tie fotky týchto lakov, a tak som sa rozhodla, že dnes Vám predstavím prvú várku niekoľkých odtieňov :)) Najskôr by som Vám ich však rada predstavila bližšie :)
Značka Sally Hansen je expertom na nechty a číslo 1 v kategórii nechtov v USA. Laky, ktorým sa dnes chcem venovať nesú názov Complete Salon Manicure, teda kompletná salónna manikúra v jednej fľaštičke sľubujú komplexnú starostlivosť a ešte viac lesku! Vďaka týmto lakom si budete vedieť aj sama spraviť doma krásnu manikúru bez toho, aby ste museli tráviť čas v salóne :)
210 NAKED AMBITION - kopa strieborného shimmeru
210 NAKED AMBITION+235 SUPERNOVA
Kombinujú v sebe totižto až 5 krokov:
- podkladový lak,
- posilňovač nechtov, 
- rast nechtov, 
- farbu
- a vrchný lak.
560 KOOK A MANGO
Laky obsahujú patentovanú Vita-Care technológiu s postupným uvoľňovaním účinných látok. Unikátne zloženie obsahuje korálový vápnik a komplex morských minerálov pre rast a spevnenie, proteín z perál pre vyhladenie nechtov a morskú riasu pre výrazný lesk. Takto krásne by mali laky na nechtoch vydržať 10 dní. Je ale pravdou, že 10 dní som ešte žiaden nemala, keďže ich mám teraz až-až, striedam ich častejšie. Najdlhšie som však mala jedny 7 dní. Boli fotené na 7.deň, tak nižšie uvidíte, aká je ich výdrž naozaj :) 
545 FIREY ISLAND(oranžový)
Ľahučkú aplikáciu zaručí široký štetček. Viem, že niektoré z Vás sú zvyknuté na tie klasické, no mne viac vyhovujú práve takéto :)) Lakujú sa naozaj pohodlne a bez problémov.
Produkty však nezaujmú samotným obsahom - farbou, ale aj zapamätateľné balenie, ktoré pripomína flakón parfému. Elegantný design je zakončený strieborným kovovým uzáverom opatreným čiernym gumovým krúžkom, vďaka ktorému sa počas aplikácii nevykĺzne z ruky.
546 GET JUICED+ESSENCE 03 HELLO HOLO(foto na 7.deň)
250 MUDSLIDE+ 180 DISCO BALL
Rada by som ešte upriamila pozornosť na objem lakov, ktorý je 14,7ml. Pre Vás to možno nie je nič nezvyčajné, no ja som sa doposiaľ s takýmito objemnými lakmi nestretla :)) I keď cena jedného je 7,99€, investícia určite stojí za to, pretože za tú cenu dostanete veľký a kvalitný lak! Čo sa mi však na nich páči oveľa viac ako pri iných lakoch je skutočne kvalitné krytie, a neuveriteľný lesk. Zatiaľčo pri iných mi len vydrží max. 1-2dni, v tomto prípade držal až do odlakovania...
V ponuke je celkovo 27 nádherných odtieňov, čiže si je z čoho vyberať! Nabudúce Vám predstavím ďalšie odtiene, post však už bude len čiste o fotkách, keďže predstavenie lakov už momentálne máme za sebou, tešíte sa? :)) Vlastníte niektorý z odtieňov? Ktorý?

17 komentárov:

  1. Keď dali nový stojan Sally Hansen do dm-iek, tak som si strašne chcela nejaký z tejto rady kúpiť, ale žiadna farba ma neoslovila, na môj vkus tam majú až moc neoriginálne odtiene... Dokonca som si aj brožúrku zobrala domov, že si vyberiem doma podľa swatchov, ale stále nič :D Dala som radšej prednosť xtreme wear :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zase donedávna používala zväčša len nejaké NUDE alebo červené laky, takže som sa veľmi potešila možnosti skúsiť niečo nové a farebnejšie :)

      Odstrániť
  2. Ja som s nimi max spokojna... fakt najlepsie laky ake poznam.. zaschnu behom minutky, netreba davat podklad. Super prakticke.. Aj teraz mam v kabelke 170tku - Pink Slip (lakovala som rano v praci :D).

    Ale je pravda, ze co sa odtienov tyka je to najklasickejsia klasika... tiez som mala problem vybrat. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten lak Kook a Mango mě zaujal nejvíc!! Laky se mi moc líbí :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mala som doma odtieň Disco Ball z Xtreme wear a ten som milovala! Bohužiaľ, z týchto Complete Salon Manicure ma nejak nič neoslovilo :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. najviac ma zaujal kook a mango.. jedine, co ma odradza je vysoka cena..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahoj zvu te na mou giveaway o krásné balerýnky od Ani Lublin, http://navesnici.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html :-) hodně štestí!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. stále ma odrádzala ich cena, ale to som ani netušila koľko pozitív v sebe skrývajú ::) moje nechty sú po lete vo veľmi zlom stave, tak zajtra asi zainvestujem :) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) potom mi daj vediet,akemu odtienu si neodolala :)

      Odstrániť
  8. Červené ♥ a ty růžové jsou dokonalé :)
    http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Práve som si prvý krát nalakovala s odtieňom Pink at Him. Prekvapila ma naozaj sýta farba, takže je naozaj zbytočné dávať druhú vrstvu. Aj napriek tomu, že sa mi triasli ruky veľmi dobre sa nanáša, veľmi kvalitný štetec. A to už mám vyskúšané pomaly všetky značky. Som ale zvedavá ako dlho vydrží na nechtoch a takisto či sa nebude vo fľaštičke rýchlo zhusťovať. Maximálna spokojnosť, kúpila som ho za 3,99 eur, vďaka nazbieraným bodom v dm, teraz tam majú kupón na polovičnú cenu a samozrejme ľubovoľný odtieň. Ak môžem poradiť, celoročne nosím na nohách francúzsku manikúru, ktorá mi drží celý mesiac bez šúpania laku (až keď ma tlačia nechty v topánkach a musím ostrihať) a to vďaka priesvitnému laku od Sally Hansen - DOUBLE DUTY, keďže má dvojitú funkciu podlaku aj vrchného laku, naň nedám dopustiť!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. na zaklade tejto recenzie urcite kupim aspom jeden na vyskusanie trvacnosti :) kedze mne vydrzi lak tak 1 az dva dni, niekedy ani to nie :/ super clanok aj fotky
    Len škoda ze sú pomerne drahe, ked to porovnam ze sestra zije v Australii a tam su bezne po 10-12 dolarov

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ak vám môžem odporučiť našu stránku s kozmetikou, u nás predávame rôzne druhy za jednotnú cenu 1,69€. Nech sa páči, kliknite si www.salehouse.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. za mňa totalny prepadák, z laku som absolutne sklamaná . farba laku nezodpovedá vzorkovníku, čo teda pripisujem umelemu svetlu na predajni. kupila som si odtieň 230, nude now, vo flasticke krasny telovy, po otvorení oranžovy, riedky, slabo krycí, absolutny prepadák :( naštastie som ho kupila v zlave za 6€, čo oželiem a lak daruvam kamaratke......ostavam pri miss sporty za necele 2€

    OdpovedaťOdstrániť