26. 8. 2013

Pocíťte Stredomorie s novinkami Palmolive Mediterranean Moments

Ahojte fešandy, ako sa mi máte? Dúfam, že ste si stihli poriadne užiť už asi posledné slnečné lúče. Neviem ako u Vás, no ja som už pár dní slnko nevidela :/ Pôvodne som chcela niečím prispieť už včera, no deň som strávila na Nitrianskom agrokomplexe, a domov som prišla úplne zničená... Avšak už po ceste domov som myslela na mojich najnovších miláčikov-spoločníkov do sprchy, a v duchu som si vyberala variantu vhodnú akurát na včerajší večer :)) Všimla som si, že jedna varianta bola súčasťou minulého Ladyboxu, takže verím, že viaceré z Vás už aspoň jeden kúsok z najnovšej kolekcie máte otestovaný. Ja dnes prichádzam s recenziou na kompletnú sadu. A hneď na začiatok musím povedať, že po prvom ovoňaní každého z nich som mala jasného favorita, a to, ktorý to je sa dozviete, keď budete pokračovať v čítaní...
V nových sprchových géloch sa stretáva príroda, kultúrne dedičstvo a starobylá múdrosť žien zo Stredomoria, ktoré vždy používali esenciálne oleje z ovocia a kvetín pre zjemnenie a hydratáciu pleti. Nové zloženie spojuje tradíciu s modernými vedeckými poznatkami.
Čo sa sprchových gélov týka, ich balenie je žiarivé s obsahom milión kusov drobných trblietok. Na oko teda pôsobia veľmi pekne a hrejivo.
Mojim najobľúbenejším je sprchový gél s výťažkami z broskýň z Talianska a jahôd. Z týchto dvoch zložiek je dominantnou vôňou práve tá broskyňová, ktorej sa dodnes neviem nabažiť :)) Obe zložky majú vysoký obsah vitamínu C, a teda zaručujú jemnosť, hebkosť, vyživenie, ba naviac i antioxidačné účinky.
Druhým obľúbeným je gél s výťažkami z argánového oleja z Maroka a mandlového kvetu. Argánový olej známy ako "tekuté zlato" sa vyrába výhradne z orechov arganovníku v polopúštnych oblastiach Maroka. Je bohatý na vitamín E a mastné kyseliny. Má hojivé účinky a zabraňuje starnutiu pokožky. Druhá zložka - mandlový kvet je kvetom mandlovníku, ktorý je typický hlavne pre Stredomorie. 
A tretie miesto si hrdo vystál gél s esenciálnymi olejmi z ruže z Turecka a vôňou konvaliniek. Celé stáročia sa ruža využívala v aromaterapii a gastronómii  kvôli antidepresívnym účinkom.  Konvalinka symbolizuje návrat ku šťastiu a rovnako je využívaná v aromaterapii pre svoje očisťujúce účinky. 
Túto "stupnicu" som si vytvorila čiste na základe mojich sympatií podľa vône samotných sprchových gélov :)) V podstate si každý dobre spĺňa funkciu, penivosť je na dobrej úrovni, a aj výdrž vône je obstojná. K tekutým mydlám napíšem len toľko, že tie spotrebúvam na litre, to znamená, že to broskynkové som práve dnes domíňala - cca po dvoch týždňoch používania. O pokožku mám teda výborne postarané, a nehrozí, že by sa mi na rukách objavilo čo i len jedno suché miestočko :)
Sprchové gély sú v klasickej 250ml veľkosti, a tekuté mydlá majú 300ml. Cenovo sa tieto produkty pohybujú okolo 2-2,50€. A čo Vy, skúšali ste niektorý variant?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára