16. 8. 2013

Líčenie očí s ASTOR produktami

Ahojte! Dnes by som Vám rada predviedla v akcii mono tiene s názvom Couture, ktoré mám v odtieňoch 130 Cappuccino a 380 Emerald. Dokopy máte na výber z 12 odtieňov. Ak by sa Vám to však málilo, značka má v ponuke aj duo tiene, dokonca aj krásne paletky pozostávajúce až z 5-tich odtieňov. Mono a duo tiene majú jednotnú cenu 5,99€ a paletky sú o euro drahšie.
No vráťme sa späť k týmto mojim kúskom, ktoré sú podľa mňa dokonale farebne zladené, teda aspoň mne spolu veľmi ladia. Tiene majú luxusný čierny štvorcový obal s priehľadným viečkom, skrz ktoré vidno konkrétny odtieň. Súčasťou je aj praktický aplikátor zaobleného tvaru, ktorý sa dobre manipuluje. Tiene sľubujú až 9 hodinovú výdrž, čo môžem potvrdiť. I keď si už niekoľko mesiacov zo zvyku nanášam pod každé tiene bázu, i tak si myslím, že by dokázali tak dlho vydržať i bez nej. Farby sú to intenzívne, ba dokonca pri odtieni 130 je napísané, že je vhodný pre hnedé oči :)
Gramáž som nikde nenašla, no potešilo ma, že doba spotreby od otvorenia je až 30 mesiacov, čo mi plne vyhovuje, nakoľko mám toho viac, a nestíham to rýchlo spotrebovať. Určite sa po nich mrknite, verím, že by si každá našla to pravé orechové pre seba :)
A aké by to bolo líčenie bez použitia riasenky? V tomto prípade sa jedná o najnovší kúsok značky Astor. Ako vidíte na fotke, balenie je skutočne luxusné, a každá správna straka by mu neodolala, pretože kombinácia zlatej a ružovej je pre mňa zabijakom :)) Objemová riasenkamaxi kefku One Coat a zloženie, ktorého krémová textúra je naplnená kolagénom rastlinnými voskami pre posilnenie rias.
Riasenka sa predáva len v čiernom odtieni, za cenu 8,99€.
Toto bola riasenka od tejto značky po veľmi dlhom čase, od mojej poslednej kúpy. Ani si vlastne nepamätám akú konkrétne som naposledy mala... No bola som milo prekvapená, i keď nedodá až 10x väčší objem, no podľa môjho názoru na riasach pôsobí veľmi prirodzene, takže sa nemusíte báť použiť ju aj na bežné denné líčenie... Máte skúsenosť s niektorým zo spomínaných produktov? Alebo máte iných obľúbencov tejto značky? Ak áno, čo mi odporúčite? :))

7 komentárov:

  1. super článok

    http://myprettyblog48.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu, som rada, že sa Ti páči :)

      Odstrániť
  2. Ta zelena vyzera velmi zaujimavo.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. velmi pekne tieniky :) pekna kombinacia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lidé nemají Astor moc rádi, ale já velmi. Mám od nich stíny a super řasenku Look Out, měla jsem tužky a po majkeupu atd bych zabrousila také k němu. Problém je akorát v ceně, nemám bezednou kapsu a dám přednost levnějším,u stojánku...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekné, je super, že tiene tak dlho držia.

    OdpovedaťOdstrániť