30. 8. 2013

GOSH BB Skin Perfecting Kit

Ktorá z Vás poctivo sleduje novinky značky GOSH? Ruku hore! :)) Obľúbenkyne tejto dánskej značky dnes poteším recenziou na najnovší produkt, ktorým je paletka korektorov s rozjasňovačom pre zachovanie sviežej pleti so žiarivým jasom. Korektory ako aj rozjasňovač majú jemnú konzistenciu, takže sa ľahko rozotierajú končekmi prstov, ako to robím aj ja. No verím, že by nebol žiadny problém ani pri nanášaním štetcom, mne to však príde prstami komfortnejšie. 
Svetlejším odtieňom si dokážeme prekryť tmavé kruhy pod očami, a tým tmavším iné nedostatky na pleti. Rozjasňovačom si môžeme rozžiariť napr. lícne kosti, kľúčnu kosť a oblasť pod obočím.
Rada by som sa ale vrátila k baleniu, ktoré je podľa mňa veľmi praktické a šikovné s rozmermi 5cm x 9cm x 1cm. Informáciu o gramoch sa nikde nenachádza, no nemusíte sa báť, že by sa Vám táto paletka rýchlo minula. Totižto priemer každej časti je 2,7cm. Balenie je, ako sme už pri GOSH značke zvyknuté čiernej farby, doplnené bielym a ružovým písmom. Je kvalitné a pevné, takže sa nemusíte obávať, že by sa Vám v kabelke mohlo akokoľvek samovoľne otvoriť. A práve po otvorení ma čakalo milé prekvapenie - zrkadielko, čo veľmi oceňujem :)) Čiže aplikácia je pohodlná, rýchla a bezproblémová. Nezabudnite si však pred nanášaním prstami poriadne umyť ruky!
Teraz už však prejdem k samotnému pocitu z paletky. Priznám sa, že z počiatku som bola dosť skeptická, nakoľko všetky mnou doposiaľ testované korektory mi nevyhovovali. A dôvod bol v každom prípade 
rovnaký - krátko po snahe prekryť akné, sa mi vždy okolo neho vytvorili šupinky, čo teda vôbec nevyzeralo dobre. A tak som si už nejakú tú dobu korektory vôbec nekupovala. Preto ma veľmi potešilo, že tieto také nie sú, a teda skutočne pekne prekryjú všetky nedostatky! A k tomu ešte veľmi prirodzene. To znamená, že táto paletka je pre mňa No.1 spomedzi korektorov, a už teraz som presvedčená, že po jej minutí si určite kúpim ďalšie balenie :))
Paletky sú dostupné v dvoch odtieňov, ten bledší mám ja a tmavší nesie názov 02 MEDIUM.
Odporúčaná cena - 12€
Máte ju už aj Vy alebo ste verné nejakej inej? Ak áno, budem rada, ak sa somnou podelíte o Vaše názory :)) Prajem krásny posledný prázdninový víkend všetkým!

7 komentárov:

  1. Páni, vypadá to zajímavě ale asi to bude olejovité a já mám mastnou pleť tak by mi to asi nedělalo dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maky, vôbec nie. Ja mám tiež mastnú - problematickú pleť, a skutočne mi vyhovuje najviac zo všetkých korektorov...

      Odstrániť
  2. Od značky GOSH mám iba holografický lak na nechty a tieň. S oboma produktami som naozaj veľmi spokojná. Niečo podobné som dlho hľadala. Pred časom som tiež vyradila korektory lebo sa mi robili šupinky presne ako tebe. Možno si mi práve ty pomohla nájsť to pravé pre mňa. Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zamalicko, som rada, ze Ta novinka oslovila a verim, ze kupe neodolas :)

      Odstrániť
  3. No priznám sa , že od Goshu nemám ešte nič :/ asi by to už chcelo niečo vyskúšať :) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to treba urcite rozsirit zbierku :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zrovna včera jsem se na to dívala :D a nakonec nekoupila

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovedaťOdstrániť