12. 8. 2013

Dermacol Mineral Power Nail Polish

Tentokrát som si pre Vás vybrala pochúťku, ktora už nejakú tú dobu tvoria časť mojho košíčka obsahujúceho produkty na nechty.
Je ňou lak na nechty s obsahom omega 3 a 6 mastných kyselín. Je obohatený o výťažky z perál a minerálnych solí. Nechty sú vďaka nim chránené, posilňované a hydratované. Žiarivé a sýte odtiene sú vhodné na nechty rúk i nôh, vrátane umelých. Veľmi dobre kryjú a rýchle zasychajú.
Predáva sa v 9 odtieňoch, z ktorých sa mne osobne najviac páčia č.01, 05, 10 a 11. Tento môj je v odtieni 14. Je to niečo medzi červenou a ružovou. Na fotkách je v kombinácii spolu s nadlakom Essence.
Štetček je klasického tvaru a veľkosti, a napriek tomu, že som v poslednom čase zvyknutá práve na tie širšie, s lakovaním som nemala žiadny problém. Taktiež by som rada vyzdvihla rýchle schnutie, a výborné krytie už v prvej vrstve. Určite sa poobzerajte hlavne po odtieňoch, ktoré som Vám vypísala vyššie, a som si istá, že minimálne jeden z nich skončí vo Vašom nákupnom košíku :))
Objem - 11ml
Cena - 4,28€

6 komentárov:

  1. Pěkná barva :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. lak od Dermacolu mám doma snad jen jeden. tak nějak to není značka, jejíž laky by mě lákaly.. navíc co si pamatuju, tak ten jeden, co doma mám, byl na tom dost špatně s výdrží.. možná i proto jich nemám víc, i když barvy mají hezké, ale zase.. poměrně okoukané.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá pěkně od dermacolu nemám zatím žádný lak ... :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. farba je naozaj krasna..tiez mam od dermacolu krasnu farbu, ale vydrz na prd..hned sa olupal..uz v prvy den.. skoda...dc je moja oblubena znacka, ale radsej mam od nich make-up a podstate vsetku ostatnu kozmetiku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobry den, nemela byste tento lak k prodeji?

    OdpovedaťOdstrániť