19. 8. 2013

DERMACOL Aroma Time krém na ruky a nechty

Neviem ako Vy, no ja mám v poslednom čase ruky suché ako nikdy predtým, takže denne potrebujem veľkú dávku hydratácie. A tú si doprajem prostredníctvom tohto exkluzívneho voňavého krémiku. Čo sa týka zloženia, len tak pre info, obsahuje samé fajnovosti ako rastlinné oleje z jojoby, nechtíka lekárskeho, vitamín E a F a glycerín. Vitamín E spoločne s UV filtrami pokožku rúk chránia pred nepriaznivými vonkajšími vplyvmi a starnutím, D-pantenol prispieva k zachovaniu tvrdosti a pevnosti nechtov. 
Krém má hutnejšiu konzistenciu, to však nie je žiadnou prekážkou v rozotieraní. Celkom rýchlo sa vpije do pokožky a nezanecháva mastný film, čo by mi v podstate ani nevadilo, no iba pri aplikácií tesne pred spánkom, pretože vtedy si doprajem poriadnu dávku hydratácie. Cez deň však uprednostňujem, ak sa krém čo najrýchlejšie vstrebe, aby som mohla pokračovať vo vykonávaní ďalších činností :)) Navyše zanecháva ruky krásne voňavé. Ako vidíte výrobca myslel aj na nežné ženské dušičky a potešil nás krásnym ružovým dizajnom doplneným kvietkami a srdiečkami :)) Krém používam denne, a po dlhodobých kladných skúsenostiach ho hodnotím ako jeden z NAJ produktov, ktoré momentálne používam. Mali ste ho už niektoré tiež??
Objem - 100ml
Cena - 3,29€
A keď som už spomínala vyššie pantenol, dostala som odporučenie kúpiť si Panthenol šampón od Dr. Mullera, ktorý by mal zabrániť hlavne vypadávaniu vlasov a tvorbe lupín, čo je mojim hlavným problémom, a keďže si už neviem dať rady, skúšam všetko možné. Takže ak s ním máte skúsenosti, napíšte mi prosím, či kúpu neoľutujem, a naozaj mi čo i len trochu pomôže...

4 komentáre:

  1. Tenhle krém moc hezky voní. Kamarádka ho vlastní :D

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten Dermacol krém som si dávnejšie chcela kúpiť kvôli tomu krásnemu obalu :) Tak keď nejaký miniem, tak si s ním spravím radosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. MEla jsem tento krém, koupila jsem ho kvůli balení, krasne růžové :) a hlavne hezky voněl, ale na rukou mi léčil:(
    Přijde se kouknout i ke me budu rada :)

    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, mne sa najviacej osvedčil krém od Elizabeth Arden alebo od L´occitane, oba sú drahšie ale stačí vám máličko a na dlhší čas.:-)

    ziriane-sk.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť