1. 8. 2013

Bylinná kúpeľová kozmetika Radox

V tento krásny slnečný deň by som Vám rada dopriala pár tipov na to, čo použiť v kúpeľni :) Mydielko používam od minulého pondelku, takže Vám musí byť hneď a zaraz jasné, aká je moja spotreba :D Nikdy som to nejako nesledovala, koľko približne mi mydlo vydrží, no denne si ruky umývam hojne ráz, a teda si nemyslím, keďže dnes je štvrtok a je v ňom už len také malé množstvo, či mi vôbec vystačí do pondelka, čo by boli dva týždne od prvého použitia :)) Tiež ste úchylné na čisté ruky ako ja? :) Na začiatok ešte pridám pár slov z histórie značky.
Značka Radox vznikla v Anglicku spojením prvých slabík slov radiated (vyžarujúci) a oxygen (kyslík), ktoré charakterizovali vôbec prvý výrobok Radox uvedený na trh - soľ do kúpeľa na nohy. Bolo to v roku 1908. V súčasnej dobe kladie Radox dôraz na prírodné ingrediencie obsiahnuté v sprchovacích géloch, ktoré povzbudzujú telo i myseľ a premieňajú kúpeľ na nezabudnuteľný zážitok.
Prvé spomeniem môjho najlepšieho pomocníka - Tekuté mydlo Clean & Refresh,300ml - s unikátnou vôňou a výťažkami z limetky a koriandra udrží ruky čisté a svieže. 
Tekuté mydlá už používam roky rokúce, zdá sa mi to praktickejšie a hygienickejšie, ako používanie tuhých mydiel. Častokrát sa mi však stáva, že po umytí mám pokožku rúk napätú a veľakrát aj suchú, takže musím klásť väčší dôraz na výber mydla. V tomto prípade však nenastal žiaden problém, a ja sa teším z čistých a krásne voňajúcich ručičiek :)) Po minutí si však nemusíme kupovať nové balenie, no stačí ak si zaobstaráme náhradnú náplň, ktorá je lacnejšia. 
Čo sa mi ešte páči je to, že sa dá dávkovač "zamknúť". Proste keď je otočený vpravo - je zatvorený, a keď ho otočím doľava, môžem ho veselo používať. Na výber je celkovo v troch variantach.
V krátkosti by som už len chcela spomenúť, že samozrejme značka myslela aj na mužov, a aj pre nich si pripravila pár voňavých fajnovostí. My doma máme ešte penu do kúpeľa a 2v1 sprchový gél a šampón s obsahom čierneho korenia a ženšenu. Pena má po stranách "vygravírované" logo firmy Radox, čo je príjemným oživením samotného balenia :) Produkty majú vynikajúcu penivosť, a aj dlhotrvajúcu vôňu. S touto značkou máte za málo peňazí veľa muziky, ako sa hovorí... Nabudúce si priblížime 2 UNISEX sprchové gély a soľ do kúpeľa :) Všetkým prajem krásny slnečný deň!

5 komentárov:

  1. od Radoxu jsem zatím vyzkoušela pouze pěnu do koupele a byla celkem fajn, většinou jako ostatní pěny:) ale celkem čtu pozitivní názory na jejich sprcháče, tak asi nějaký vyzkouším:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ó, tak takovou koupel bych si dala líbit ;-).

    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. v nejakom casaku bol teraz sprcháč, tak uvidim ako budem spokojna ja:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. výrobky radox mám veľmi rada, vyskúšam určite aj to mydlo, s ním som sa ešte nestretla :) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť