18. 7. 2013

Zabudnite sa na chvíľu s Palmolive Thermal SPA a zvoľte si svoj rituál k relaxácii!

Dnes prinášam krátky report na mojich najnovších spoločníkov v sprche. Hneď zo začiatku sa Vám priznám, že sa dodnes neviem rozhodnúť, ktorý z nich sa mi páči najviac, pretože sú všetky úžasne voňavé :))
MINERAL MASSAGE - je obohatený o soľ z Mŕtveho mora a výťažok z aloe vera. Má jemný vyhladzujúci účinok. Ja ho v podstate používam 1-2x do týždňa(ako peeling), keď chcem pokožku zbaviť všetkých odumretých častí...
AQUA CALM - je obohatený o výťažky z lotosového kvetu a bambusu. Má upokojujúcu vôňu. Pokožku zanecháva zamatovo jemnú a telo relaxované vďaka pôžitku z domácich kúpeľov.
OCEAN VITALITY - je obohatený o výťažok z modrej riasy a morských minerálov. S povzbudivou vôňou. Čo sa týka vône, tak tento sa mi páči najviac! I keď fakt sa ťažko rozhodujem, no má takú netypickú vôňu, ktorá ma priťahuje ako magnet, a teda ho používam najčastejšie :))
AYURITUEL PEACEFUL - so zedrachom indickým a výťažkami z jazmínu. Inšpirovaný svetom dávnych tradícií ayurvédy(starodávny indický systém prírodnej medicíny).
Penivosť všetkých štyroch hodnotím na jednotku s hviezdičkou! Výdrž vône je tiež na vysokej úrovni, a teda z mojej strany je konkrétne s týmito sprchovými gélmi obrovská spokojnosť! Pokožku dokonale očistia, prevoňajú a naviac ešte aj dodajú výživu a hydratáciu, čo ja osobne oceňujem hlavne v týchto mesiacoch, kedy je moje telo doslova vysušená z bazénovej vody... Čiže je akákoľvek starostlivosť vítaná!
Používate, alebo mali ste niektorý tiež? Aký je Váš názor naň? :)
Objem - 250ml
Cena - neviem presne, ale okolo 2€

2 komentáre:

  1. Od Palmolive som sprchový gél nemala už veľmi dlho, musím sa po nejakom pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Momentálne mám na sprchovanie dosť veľký výber, takže nejak neplánujem kúpu žiadneho gélu, ale zaujal ma ten peeling MINERAL MASSAGE, ostatné som nemala tiež... :)

    OdpovedaťOdstrániť