25. 7. 2013

Vytvarujte si nechty so Sally Hansen!

Ahojte dievčence, dlhšie som sa Vám neozvala, ale keď bolo vonku tak krásne, trávila som tu minimum času... Dnes by som Vám rada trošku priblížila značku Sally Hansen, a zároveň predstavila 3 produkty. 
Značka Sally Hansen, salónna starostlivosť pre domáce použitie, vznikla v roku 1958. Je priekupníkom vo farbách a starostlivosti o nechty.
Sally Hansen znamená:
• 50 rokov tradície a výskumov (číslo 1 v starostlivosti o nechty v USA)
• neprekonateľný expert v starostlivosti o nechty (neustála inovácia, farby a kreativita v profesionálnej kvalite)
• salónna technológia pre domáce použitie (rýchlo, jednoducho, prakticky s profesionálnymi typmi)
Sally Hansen predstavuje 3 kroky ku krásnym nechtom v domácich podmienkach:
  Krok 1: VYTVARUJE
 Krok 2: OŠETRÍ
 Krok 3: NAFARBÍ
Vezmem to pekne po poriadku, a dnes začnem krokom č.1 - vytvarovaním. V tejto kategórii si môžete vybrať zo 16-tich produktov. Ja Vám dnes priblížim, ako som už spomínala 3 z nich, a nabudúce sa k nim pridajú ďalšie 2 kusy :)
Klieštiky na nechty na ruke so zachytávačom - neviem ako Vy, ale ja som podobnú vychytávku doposiaľ nikde nevidela. Už sa nemusíte báť kam všade Vám odstrihnuté kúsky nechtov poodskakujú! Všetky ich totiž zachytí zachytávač, a po dokončení ho jednoducho vyklopíte rovno do smetného koša :))
Čo sa mi tiež hneď veľmi zapáčilo je, že je väčšina produktov zabalená v škatuľkách. Navyše práve táto z klieštikov je znovuzatvárateľná, takže napr. pri cestovaní vďaka nej môžete zabrániť akémukoľvek znehodnoteniu!
Klieštiky sú dobre tvarované, ľahko padnú do ruky a dobre sa s nimi manipuluje. Naviac v sebe skrývajú, neviem ako to nazvať :D No ak náhodou máte nejakú smietku pod nechtami, výborne si ju viete pomocou "toho" vybrať :)) Takéto klieštiky značka ponúka nielen na ruky, ale aj na nohy, čo je podľa mňa super! Ich cena je 5,99€.
Druhým produktom je obojstranný zafírový pilník, ktorý je taktiež dozdobený škatuľkou :) Má stredne jemný povrch, používaním preventívne napomáha proti štiepeniu a odlupovaniu nechtov. Aj v tomto prípade si dokážete jemne vyčistiť priestor pod nechtami pomocou špičky pilníka. Vonkajšia časť pilníka je hrubšia - odporúča sa použiť ju pre vytvorenie dĺžky a tvaru nechta, a potom pokračovať jemnejšou vnútornou stranou, ktorou si dokážeme vytvoriť dokonale jemné zakončenie!
Ani v tomto prípade nesmie chýbať logo značky :))
Musím uznať, že po pravidelnom používaní sa mi moje jemné a večne štiepajúce sa nechty, sa už tak neštiepia, samozrejme sem-tam sa nájde výnimka, ale to je naozaj iba raz za čas. Jeho cena je 3,99€.
V krátkosti spomeniem ešte jeden pilník, ktorý je však určený na tvrdé a umelé nechty, a nakoľko som ja úplne opačný prípad, pre istotu som ho, priznávam, ani raz nepoužila. Značka má však v ponuke aj pilník tvarovo rovnaký, no ladený do oranžova, a práve ten je určený na moje krehké nechty. 
Pilník z pevného materiáluz jednej strany hrubý povrch, a z druhej stredne hrubý povrch. Kedysi, už sú to snáď aj 3-4 roky dozadu, som jeden čas mávala gélové nechty, no veľmi mi ničili moje nechty, a tá náprava trvala aj niekoľko týždňov, kým sa mi dostali ako-tak do formy. Preto už teraz uprednostňujem "prirodzenú krásu" a gélové nechty si rada pozriem iba na iných ženách :)) Cena tohto pilníka je len 1,99€.
Ak sa rady staráte o svoje nechtíky, určite navštívte DM drogerie, a verím, že si vyberiete niečo práve pre Vás stvorené :)) Alebo už niečo od Sally Hansen používate? Pochváľte sa mi v komentároch...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára