13. 7. 2013

VYHODNOTENIE súťaže o možnosť testovať spolu somnou novinku od Avonu-u

Ahojte, síce mi riasenky stále neprišli, no myslím, že už je úplne zbytočné súťaž preťahovať keďže sa už posledné dni nikto nezapojil. Ani vyhodnotenie nebudem naťahovať pretože hneď bežím off, takže šťastnými výherkyňami spomedzi 117 zúčastnených sú:
K podmienkam som ešte zabudla dopísať, že je potrebné po otestovaní mi zaslať či už recenziu, alebo nejaký stručný text o Vašich pocitoch z novinky. Ak by to však niektorej z výherkýň nevyhovovalo, dajte mi prosím vedieť, a vyberiem niekoho iného... 
Srdečne Vám gratulujem, dnes alebo zajtra Vás budem kontaktovať ohľadne adries! Majte sa krásne :))

6 komentárov:

  1. gratulujem,:)) no že ja nikdy nevyhram to už nenimožne :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ikdyž jsem sama chtěla vyhrát :D, holkám samozřejmě gratuluji a těším se na nějakou třeba další soutěž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem Nelka, teším sa a gratulujem aj ostatným :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. gratulujem výherkyňám ,Zuzka má dosť štastie už som si všimla viacero suťaziach ako výherkyňu :)
    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť