19. 7. 2013

SALLY HANSEN Airbrush Legs tónovací krém na nohy

Všetkým je už iste známe, že som veľkou obľúbenkyňou či už samoopaľovacích krémov, no taktiež takýchto "tónovákov" :) Konkrétne tento je primárne určený na nohy. Ja osobne mám v letných mesiacoch taký problém, že napr. ruky mám tmavšie ako nohy, a práve v tomto mi dokážu napomôcť tónovacie krémy.
Ja mám odtieň 03 TAN GLOW, ktorý by mal zaručiť efekt výrazného opálenia. Krém obsahuje extrakt z morských rias, ktorý napomáha k hodvábne hladkým sexy nôžkam :)) Má ľahkú vodeodolnú textúru, ktorá je odolná proti oteru, vode a zároveň má dokonalé krycie schopnosti - zakrýva škvrny, žilky, modriny a ďalšie nedokonalosti! Čo môžem iba potvrdiť, pretože zo zadnej strany lýtok mám nepekné strie, a vynikajúco mi ich zamaskoval! Pokožku zanecháva hydratovanú, hodvábne hladkú, sviežu a žiarivú po celý deň. Večer si prípravok dokážete jednoducho zmyť vodou a mydlom :)
Nakoľko mám ten najtmavší odtieň, priznám sa, že som spočiatku mala obavy, či mi nezanechá fľaky a bude sa dať dokonale rozotrieť... Našťastie to všetko mi vyvrátilo 1.použitie, kedy som sa presvedčila, že sa dá ľahučko a perfektne rozotrieť dostratena, takže fľaky v tomto prípade nemajú šancu! Čo sa mi tiež veľmi zapáčilo je fakt, že sa neotiera o oblečenie, a je skutočne vodeodolný, čiže ak chcete mať krásne nôžky napr. aj na kúpalisku, s týmto krémom to máte zaručené!
Krém som použila len na ľavú nohu, dúfam, že je rozdiel aspoň trošku vidno... Bolo dosť ťažké efekt pekne zachytiť.
V ponuke je v 3 odtieňoch, a aj v sprejovej forme, takže je len na Vás, ktorý spôsob nanášania je pre Vás komfortnejší... Sprej je o pár eur lacnejší - 9,99€. Tu však nemám overené, aká je jeho veľkosť. Na záver ešte dodám, že ešte na základnej škole, čo je teda už dobrých pár rokov dozadu, som mávala z Avonu podobný krém, ktorý som si nevedela vynachváliť, avšak asi nemal dobrú predajnosť, lebo ho dosť skoro stiahli z predaja... To mi je už teraz ale úplne jedno, pretože mám zaň veľmi kvalitnú náhradu :))
Objem - 118ml
Cena - 11,49€

3 komentáre:

  1. Tak to mě docela zaujalo - já mám taky strašně bledé nohy a tohle by se mi docela líbilo .. No podívám se po něm ale zas si říkám že to bez něho asi zvládnu a pokusím se opálit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zaujimavy vyrobok.. hlavne kvoli tomu, ze nielen doda bronz, ale prekryje aj nedokonalosti.. :)

    OdpovedaťOdstrániť