17. 7. 2013

Po roku prišla zmena...

Myslím, že je už všetkým známe čo som posledný rok používala na pleť. Ten kto odpovedal Biodermu, má pravdu. Samozrejme som používala zelenú radu Sébium, no nejako poslednú dobu  badám, že mi už až tak nezaberá, ako by som si predstavovala. A tak bol tento krémik vynikajúcou zmenou v mojom krémikovom rituály. Priznám sa, že som nemala nijaké veľké očakávania, a asi aj preto, že som nečakala zázraky, sa moje domnienky úplne vyvrátili :)) Čomu sa veľmi teším! Teraz som ho však musela odložiť, pretože potrebujem domíňat aspoň jeden krém, a už sa neviem dočkať, kedy budem pokračovať v používaní tohto.
Ako vidíte, krém bol zabalený v škatuľke, ktorá bola ešte prebalená v priesvitnej fólii. To znamená, že máte istotu, že pred Vami krém nikto neotváral a nemáte sa tým pádom čoho báť! Samotný kelímok je v podstate jednoduchého tvaru aj výzoru. Biely podklad dopĺňa ružové a čierne písmo, a výrazný ružový vrchnáčik. 
Po otvorení a priložení k nosu som cítila krásnu vôňu. Neviem ju k ničomu prirovnať, no je veľmi krásna a ženská. Avšak vôňa nezostáva iba v balení, no aj niekoľko minút po nanesení na pleť mi robila príjemnú spoločnosť :)
A pre koho je vlastne určený, resp. pre aký typ pleti? Vital Balance cream je zvláčňujúci a obnovujúci krém pre normálnu a zmiešanú pleť s ľahko vstrebávateľnou textúrou obohatený vitamínom E a maslom karité. Posilňuje a hydratuje pleť, zanecháva ju dlhodobo sviežu, prirodzene ju chráni pred nepriaznivými vonkajšími vplyvmi a regeneruje ju
Do pokožky sa vsiakne už behom pár sekúnd, to znamená, že je vhodné aj pod make-up. Najviac si ho však viem užiť pred spaním, kedy si na pleť už nič iné nenanášam, a ten pocit ráno po zobudení stojí za to! Perfektne mi pleť vyživí, dodá hydratáciu, no zároveň sa mi pleť neleskne. Ak Vám práve Váš krém dochádza, a rozmýšľate, ktorý si vybrať, tento Vám určite odporúčam, a som si istá, že kúpu neobanujete!
Objem - 50ml
Cena - 4,99€

4 komentáre:

  1. Neli a kde sa dá kúpiť?aj v DM?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že by mal byť v DM, alebo 101Drogerie, ale na 90 percent ho nájdeš aj v DM :)

      Odstrániť
  2. Dermacol je značka sama o sebe dobrá ale ešte som od nich nič neskúšala a tento krém ma fakt láka no uvidím:) ja prvy krat teraz skušam biodermu zelenu a zatial zmeny nevidím ..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podla mňa to zaleži aj tak od hormonalnych zmien ako sa pleť chová .. som sa rozhodla že už nebudem tak doverovať kozmetike čo nahovoria o nej

      Odstrániť