4. 7. 2013

Nezabúdajte na ochranu pred slniečkom!

Ahojte krásky, nezabudnite sa prihlásiť do stále prebiehajúcej súťaže o možnosť testovať spolu somnou novinku od Avonu!
Toľko k pripomenutiu, no prejdem rovno k veci. Pred sebou máme predĺžený víkend plný slniečka, takže nesmieme zabudnúť na patričnú ochranu nášho tela pred slnečnými lúčmi! Preto Vám prinášam v krátkosti jeden tip na mlieko, ktoré je vhodné nielen na telo, ale i na tvár.


Časom sa čoraz viac presviedčam o tom, že by mi kľudne stačil ten najnižší faktor, čo je tuším číslo 6, no keďže moja obľúbená značka, konkrétne teda rada je len v 30 a 50SPF, siaham stále po nich. Ide o značku Bioderma, no o nej si napíšeme inokedy :)
Dnes len v skratke spomeniem Garnier Ambre Solaire mliečko na tvár aj telo s SPF30. Je určené pre veľmi svetlú, už opálenú pokožku.  Je dermatologicky testované, vodeodolné. Nemýľte si však, že ak sa natriete vodeodolným mliekom, máte po starostiach. Po vyjdení z vody je potrebné sa natrieť znova, prípadne ak nie aj nie ste vo vode, je potrebné aplikáciu približne po 2 hodinách opakovať!
Ja mám len cestovné 50ml balenie, takže som si ho vyhradila skôr pre tvár. Veľmi pekne vonia, ľahko sa rozotiera a nezanecháva na pleti mastný film. Takže ak nemáte ešte svojho obľúbenca, odporúčam skúsiť toto mlieko...

1 komentár:

  1. ked idem niekde na kupalisko alebo na dovolenku samozrejme sa nezaobidem bez opalovacieho kremu najlepšia by bola asi pre mňa 50 lebo ma zvikne chytiť na červeno .. zatial som mala len Astrid a Cien

    OdpovedaťOdstrániť