28. 7. 2013

MAX FACTOR Wild Mega Volume maskara+klieštiky na riasy

Postrehli ste už novú kolekciu od Max Factor? Ešte nie? Tak si budete môcť prečítať môj názor na jeden produkt z nej, a to konkrétne objemovú maskaru.
Začnem však klieštikmi na riasy, ktoré som doteraz mala len také obyčajné z drogérie za pár eur, a tak som bola zvedavá, aký bude medzi nimi rozdiel. Nakoľko sa mi už na tých starých doslova vydrala gumička, boli teda nepoužiteľné. Riasy mi nadvihli, no skoro vždy som si pri manipulácii pricvikla aj viečko, čo nebolo nič príjemné. S týmito novými sa mi to však ešte nestalo a to ich už nejaký ten týždeň pravidelne používam :) Efekt pred a po použití si budete môcť pozrieť na fotkách nižšie. Z mojej strany je s nimi veľká spokojnosť!
Vráťme sa však k novinke, ktorá má inovačnú kefku. Tvoria ju duté, mäkké štetinky. Zaoblený tvar, ako aj dlhšie štetinky slúžia na zvýraznenie rias - dokážu vytvoriť objem od korienkov až po končeky rias a vytvoriť znásobený efekt. Výsledkom by mal byť až 3x väčší objem rias!
Dokázala toto všetko aj v mojom prípade a som s ňou spokojná? Kefku podobného tvaru som zatiaľ nemala, a to som ich poskúšala už hojne, takže som si spočiatku na ňu musela zvyknúť, hlavne čo sa dolných rias týka. Farebné riasenky nijako špeciálne neobľubujem, čiže mi vôbec nevadí, že sa vyrába len v čiernom odtieni. Čo sa týka odlíčenia, nemala som ani najmenší problém, a výdrž je celodenná. Nemám si na čo sťažovať. Veď sa pozrite samy, aké riasy mi dokázala vykúzliť :))
Celkovo v tejto novej kolekcii nájdete ešte 6 žiarivých odtieňov ceruziek na oči a 12 odtieňov mono očného tieňu. Brúsite si zúbky na niektorý z produktov? :)
Objem - 11ml
Cena - 9,90€
nahé riasy
po použití klieštikov
s dvoma vrstvami riasenky

4 komentáre:

  1. Koľko toho spravia "obyčajné" klieštiky! :) Pekný článok! Klieštiky sa dajú kúpiť vo Fann asi iba, že?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno by si našla aj v nejakých iných e-shopoch... Buď ale kamenná predajňa alebo e-shop na fann.sk

      Odstrániť
  2. uz klistiky spravili velky rozdiel :) ja som klieste nepouzivala, ale mozno by som mala zvazit, ci nezacnem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páni ..řasenka vypadá fakt moc super. Tu musim mít ! :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť