5. 7. 2013

Labello Olive&Lemon balzam

Ahoj všetci! Doslova som musela utiecť dnu, pretože sa vonku spustil neukrutný vietor a dážď, a keďže momentálne nemám nič na práci, rozhodla som sa napísať nejaký ten ďalší post :) Dnes som si pre Vás vybrala, verím, že pre všetkých známy produkt, ktorým je Labello balzam. Dlhé roky, myslím, že to bolo ešte na základnej škole, som si kupovala jeden za sebou Classic Care. Potom niekedy na začiatku strednej školy sa mi zachcelo experimentovať, a tak som siahla po Pearly Shine, no Classic som mala aj tak vždy do zásoby :D Neskôr som siahla po Soft Rosé, ktorý som nedávno domíňala "do poslednej kvapky", a tentokrát som skúsila Olive&Lemon.
Pri Labello balzamoch sa mi veľmi páči a kvitujem to, že sú zabalené, takže máte istotu, že nikto pred Vami ich neotváral, neovoňal a nedaj Bože neodskúšal! Práve pozerám aktuálnu ponuku na www.labello.sk, a prišlo mi na um, že dakedy dávnejšie bol v ponuke aj akoby lesk, proste balzam v tekutej forme. Iste viete, ktorý mám na mysli. Mal taký ružovkastý obal - aj ten som mala párkrát.
Ponuka je rozdelená do 3 kategórií - základná starostlivosť, extra starostlivosť, a farba a lesk. Určite by som ich rada vyskúšala všetky, no to sa naraz nedá, ale sľubujem, že postupne otestujem všetky do jedného :) Konkrétne tento Olive&Lemon obsahuje certifikované organické bambucké maslo, prírodný olivový olej a vzácne výťažky z citróna. Má krásnu vôňu, ktorú cítim ešte dlhý čas po nanesení na pery, a samozrejme im dodá potrebnú starostlivosť! Všetky balzamy majú po 4,8g/5,5ml, čo je podľa mňa nadmieru postačujúce, a aj keď sa balzamujete niekoľkokrát denne ako ja, vydrží Vám niekoľko týždňov! Cena by sa mala pohybovať okolo dvoch eur. Tak na záver otázka na Vás, ktorý Labello balzam je Váš NAJ a stojí za odskúšanie? :)

10 komentárov:

  1. ja mam ešte soft rose ale tento zeleny je zaujimavy , u nas zatial ešte neprši slnko sa snaži prepažať cez oblaky ale počula som aj hrmieť :)
    http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto je najlepsie labello. aj ked podla mna vonia ako zeleny caj

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja používam už pár rokov len jeden jediný balzam a to od labelo- Fruity Shine- cherry. Milujem na ňom to, že krásne vonia a farbí na červeno, niečo ako balzam s ružom v jednom. Nevýhoda je asi to, že nevydrží až tak dlho, ale nerobí mi problém si pery viackrát za deň natrieť. A zanecháva pekné otlačky na priateľovom líci, čo mi robí najväčšiu radosť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten balzam čo máš na obrázku som chcela vždy vyskúšať vyzera tak sviežo :))
    http://jankablog4.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá dobře, já používám fruity shine nebo od lavery :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja nedám dopustiť na Milk&Honey to je môj favorit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já mám teď také Labello, ale zpočátku jsem byla až v šoku, jak strašně vysušovalo!!! Teď už je to OK, ale příště už asi sáhnu po jiném balzámu...

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Radši mám na puse rtěnky či lesky :-)
    Ale jinak mám ráda jahodový či malinový jelení lůje :-)

    http://thevoguebyme.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Môj obľúbený je labello fruity shine watermelon .

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja som závislá na týchto balzámoch.. mám ich doma 14 čiže som vyskúšala skoro všetky :P viac info na mojom blogu http://14anna14.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť