30. 7. 2013

GOSH Waterproof Volume Mascara+Velvet Touch Eye Liner Waterproof

Neviem ako Vy, ale celkom sa teším, že je vonku pomerne veterno, a sem-tam vykukne slniečko. Teplo mám síce veľmi rada, no tie horúčavy, čo boli posledné dni, boli už aj na mňa priveľké. Pôvodne som písanie tohto postu plánovala na včera, no všetok voľný čas som strávila v bazéne, lebo nič iné ako vylihovanie, sa robiť nedalo... Prejdem však už k veci. Pred pár týždňami ste mohli postrehnúť, že si pre nás GOSH pripravil ďalšie skvelé novinky, o ktorých Vám teda dnes pár viet napíšem :) 
Maskara je úplnou novinkou, zatiaľ čo ceruzku už mnohé verne poznáme. Avšak paleta je doplnená o 5 úžasných nových odtieňov!
Musím povedať, že do testovania maskary som sa veľmi nehrnula a netešila. A dôvod? Všetky mnou doposiaľ odskúšané vodeodolné maskary mi riasy zlepili, nedodali objem ani predĺženie. Po zlých skúsenostiach som sa dlhú dobu neodvážila si teda vodeodolnú maskaru kúpiť. Avšak teraz som sa presvedčila, že netreba všetko hádzať do jedného vreca a bola som milo prekvapená, aký efekt som docielila pomocou tejto novinky!
Má gumovú kefku, ktorá má z jednej strany dlhšie, z druhej kratšie štetinky. Snažila som sa Vám to detailne zdokumentovať na fotografiách :)) S gumovými kefkami mám už dlhodobo dobré skúsenosti, hlavne čo sa predĺženia, a nekonečného držania tvaru rias týka. Táto maskara okrem predĺženia sľubuje aj dodanie objemu, a to všetko bez zlepencov a hrudiek!
Zaujíma Vás, ako teda nakoniec obstála v mojom testovaní? Neviem ako Vy, ale stačí len krátka jazda na bicykli, ktorú sprevádza čo i len najmenší vietor, a moje oči nezostanú bez sĺz. Po nich nasleduje rozmazanie maskary na spodných riasach. Takže som sa veľmi potešila, že v tomto teste maskara obstála na výbornú. Ako som už spomínala, gumové kefky mám rada, pretože dokonale predĺžia riasy, vytočia ich a tvar si držia až do odlíčenia, čo si neviem vynachváliť! A to, že skutočne drží ako pribitá svedčí fakt, že som mala trošku problémy s odlíčením, a preto Vám odporúčam zakúpiť si k nej aj dvojzložkový odličovač GOSH! 
Maskara sa predáva iba v čiernom odtieni, a z bežnej ceny - 9€, je momentálne zlacnená na 7,20€. Objem -  10ml.
Postupne prechádzame k druhému produktu, ktorý už mám v niekoľkých odtieňoch, no tentokrát je to niečo úplne nové :) 5 nových odtieňov totižto obsahuje trblietky, čiže Vám musí byť hneď jasné, ako som sa potešila :))
Ceruzka má jemnú konzistenciu, jednoducho sa aplikuje, pretože sa akoby kĺzala po viečku. Tie, ktoré ste tieto ceruzky už mali, iste viete, že neklamem! Ceruzka patrí do novej generácie semi-permanentného make-upu, ktorý sa nerozmazáva. Obsahuje vitamín E a jojobový olej. Je bez obsahu živočíšnych a minerálnych olejov, je neparfumovaná. Vodeodolnosť nenosí darmo v názve, mám ju dobre odskúšanú a drží ako kliešť :)) Nebudem sa už ďalej rozpisovať, novinky sú skvelé, takže tu nechávam odkaz pre GOSH maniačky - Kúpte si ich! :))
Obsah - 1,2g
Cena - 5,20€

4 komentáre:

  1. Tá maskara sa mi zapáčila...akurát včera som si chcela vygoogliť nejakú vodedolnú po ktorej by som sa v drogerke porozhliadla a nakoniec možno skončím aj pri tejto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi potrebujem vodeodolnú maskaru. určite ju pôjdem pozrieť! :)

    http://ilovefashion-sima.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. teda to su krásne mihalničky a očká :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. uz ked vidim tu kefku viem, ze by sme si nesadli, tento typ kefky nemusim:)

    OdpovedaťOdstrániť