13. 7. 2013

GOSH bronzingový púder

 02 NATURAL GLOW
Už je tomu nejaký ten týždeň, čo som začala testovať tento bronzer, tak je na čase niečo málo Vám o ňom napísať :) Čo o ňom hovorí oficiálny popis?
,,Bronzingový púder môžete používať po celý rok pre dosiahnutie opáleného vzhľadu. Púder nanášajte na výrazné miesta tváre: hrany lícnych kostí a nosa, nad obočie a popri sánke. GOSH Bronzing Powder môžete takisto nanášať aj na ramená, dekolt a kľúčnu kosť pre zvýraznenie a zladenie pleti tváre a pokožky tela. Pomocou tohto bronzingu môžete rozjasniť aj nevýraznú pleť aj počas zimných mesiacov. Nie je parfumovaný a neobsahuje konzervačné látky.´´
Konečne sa mi pekne podarilo zachytiť logo na uzávere, takže pridávam foto :))
A čo si o ňom myslím ja? Obal je rovnaký ako majú aj tiene či lícenka, ktorú som dávnejšie spomínala. Neviem, či som už tiež spomenula, že mi vyhovuje oveľa viac, ako ten starý, ktorý bol oveľa mohutnejší. Zatiaľ čo pri starých produktoch sa mi do priehradky v kufríku vošli na seba iba 2ks, s týmto tenším obalom ich tam napracem rovno 3 na seba, takže sa mi tam toho zmestí oveľa viac! 
Priznám sa, že som sa sprvoti bála, aký bude efekt, keďže som tak trošku nešika čo sa týka bronzerov a líceniek, no bola som milo prekvapená. Bronzer vôbec nie je taký výrazný ako v obale vyzerá, čo mi úplne vyhovuje, pretože nehrozí, že by som sa "dokaličila" :D Efekt mi úplne postačuje a plne mi tento produkt vyhovuje! Navyše neobsahuje žiadne trblietky, čiže sa nemusíte báť, že by ste vyzerali ako disko gule. Je krásny prirodzený, a teda vhodný aj pre "bledé tváre" :)) Na záver dodám len toľko, že som konečne objavila skvelý bronzer, a teraz je už každodennou súčasťou môjho líčiaceho rituálu.
Obsah - 9g
Cena - 10,50€, teraz však môžete využiť letnú akciu a nakúpiť s 30% zľavou, a teda Vás vyjde na 7,35€, čo je podľa môjho usúdenia perfektná cena! :)

3 komentáre:

  1. pekné napísane vyzerá že bude dobrí :)
    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekná recenzia, páči sa mi tvoj osobitý pohľad :)
    Pozývam vás na môj nový blog http://natalyland.blogspot.sk/ :) Teším sa na vás! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. balenie sa mi paci:), aj bronzer vyzera sympaticky,ale uz som si ich zakazala kupovat:D

    OdpovedaťOdstrániť