19. 7. 2013

AVON Mega Effects riasenka

Už ste ju iste niekde zahliadli, buď na blogoch alebo v katalógu, v ktorom sa dá momentálne objednať za cenu 4,90€. Pre mňa, a verím, že aj pre Vás ostatné je tento typ riasenky úplne revolučný a nový :)) Nielen obalom, kefkou ale aj spôsobom nanášania. V spodnej(čiernej) časti sa nachádza "náplň". To čo z nej trčí je rúčka, a tú keď vytiahnete, vykukne na Vás kefka :) A pravdaže nesmie chýbať vrchnáčik. Na to, akým malým dojmom riasenka pôsobí, má zvyčajných 9ml. Musím za seba veľmi pochváliť balenie, ktoré je hrozne chutné, také miniatúrne - malý veľký zázrak. 
Možno by som mohla uviesť, že som z Avonu riasenku dlho-predlho nemala. Naposledy asi pred 6-7 rokmi. Všetky čo som doposiaľ skúšala, mi nevyhovovali. Buď nesplnili moje očakávania, hlavne teda čo sa efektu týka - nepredĺžili, nedodali objem, no navyše mi dráždili oči. A tak som to vzdala, a začala som loviť v úplne iných vodách. Nedávno, ako viete, mi bola poskytnutá na testovanie, tak som si povedala prečo nie. Snáď sa už zloženie od tej doby zmenilo, a možno mi predsa len bude vyhovovať. A ako teda v testovaní obstála?
Riasenka sa mi najlepšie nanáša v základnej polohe rúčky, čiže bez akéhokoľvek ohýbania. To je však podľa mňa individuálne, a každej vyhovuje niečo iné. Na moje prekvapenie vyzerala celkom fajn už v prvej vrstve, no pre ukážku Vám pridám aj fotku s dvoma vrstvami. Kefka mi pokryla skoro celú šírku rias, čiže na komplet nalíčenie stačili dva ťahy. Ja si ale stále dávam minimálne dve vrstvy, pre výraznejší efekt. Štetinky na kefke vyzerajú dosť nebezpečne :D no žiadne vypichnutie očí sa našťastie nekonalo, a tak sa teraz teším z výsledku, a tlieskam Avonu, že mi po dlhom čase ulahodil! Riasy krásne vytočí, zväčší objem, a svoj tvar si držia od rána do noci, čo je úplne skvelá vlastnosť! Z riasenky mám teda veľkú radosť a odkedy mi prišla, líčim sa ňou denne a s chuťou :) Takže neľutujem, že som možnosť otestovať ju prijala, a som zvedavá, ako obstála v skúške víťaziek súťaže, ktoré si ju mohli odskúšať spolu somnou :)) Dosť bolo kecov, vrhnime sa na fotky!
bez riasenky
1. vrstva
2. vrstvy

10 komentárov:

  1. Vyzerá skvele! Dnes som čítala ešte jednu recenziu na inom blogu, no tá slečna s ňou moc spokojná nebola. Na tvojich riasach ale vyzerá výborne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. WOW..ty řasy po druhé vrstvě jsou super! Tu řasenku musím mít <33

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som zvedavá kedy mi príde vyhrala som ju 6.7 a avon sa mi stále vyhovára do správ -.- !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som problém s dodaním výhry nemala.. Prišla zhruba po týždni odkedy som si ju ulovila na facebooku... :)

      Odstrániť
  4. Už som zopár recenzií čítala a na všetkých fotkách zatiaľ vyzerala super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta řasenka vypadá opravdu strašně krásně.:) objednala sis jí normálně v katalogu, že? Blog : http://alice-little.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak na toto som bola zvedavá! a vyzerá fakt fakt super!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. na tebe vyzerá skvele! páči sa mi po dvoch vrstvách :)

    OdpovedaťOdstrániť