27. 7. 2013

ASTOR Soft Sensation Lipcolor Butter

tretí odtieň sprava je úplne iný, je to taký koralový - zle mi to sfotilo...
Ahojte mišičky, vonku je síce krásne, no posledné dni je to už fakt na nevydržanie - jedine teda byť v bazéne alebo v tieni. A k tomu je prispôsobené aj moje líčenie. Väčšinu času nemám chuť sa nejako detailne zaoberať očami, keďže mám skoro stále slnečné okuliare, tak sa zmôžem maximálne na linku a riasenku. O to viac však kladiem dôraz na pery, aby som nepôsobila nijako nudne spoza čiernych skiel :)) Nie sú tomu ani 2 týždne, čo sa na pultoch drogérií objavili nové masielka na pery od Astor-u. Ako vidíte, ja mám dokopy 6 odtieňov, čiže už len 4 mi chýbajú do kompletnej zbierky :)) A čo vlastne táto novinka v sebe ukrýva?? Poskytuje intenzívnu farbu rúžu, starostlivosť balzamu a dokonalý efekt lesku. V podstate je to teda produkt 3v1. Zlepšuje stav a štruktúru pier, hydratuje, vyhladzuje a skľudňuje suché pery. S čím môžem iba súhlasiť. Používam ich stále dookola už asi tri týždne, a teraz v lete sa mi to zdá byť super nápad zlúčiť tri produkty do jedného. Jednoducho si už nemusím pred použitím nanášať balzam, použijem len vybratý odtieň, ktorý mi zároveň dodá lesk, a efekt stojí fakt za to, veď uvidíte na fotkách :) I keď moc sa mi nepodarili, v skutočnosti sú oveľa krajšie!
Zloženie je bohaté na pigmenty, vďaka ktorým máte hlbokú intenzitu farby zaručenú! Paleta odtieňov je inšpirovaná najnovšími trendmi z prehliadkových mól, a ponúka širokú škálu od prirodzených telových a svetlo ružových odtieňov, až po výrazne ružové a červené.
Praktické balenie v tvare pera je super spratné v kabelke aj v kozm. kufríku. Jednoducho sa vysúva spodnou časťou. Maslá majú jemnú, po perách kĺzajúcu sa konzistenciu, a ani pri tých výraznejších odtieňoch som nemala problém s aplikáciou - nevychádzala som mimo pier, čo sa mi bežne stávalo pri iných rúžoch... Neviem čo viac dodať. Som s nimi nadmieru spokojná, určite ich využijem do posledného gramu :) Navyše majú krásnu, asi vanilkovú vôňu, pery mi nevysušujú a celkom dlho sa držia na perách, takže odporúčam každej jednej vybrať si ten svoj odtieň :)) ALE! Bola by som zabudla - nejde o kvalitu samotných masiel, no mám výhradu k obalu. Krásne sa na ňom to zlaté písmo vyníma, avšak po nosení v kabelke sa postupne stráca, čo ma trošku mrzí, pretože celému baleniu dodáva taký šmrnc...
Gramáž som nikde nenašla, no cena jedného je 6,99€. Navnadila som Vás na kúpu a skočíte si po niektorý odtieň? :)
002 LOVED UP
009 BURNT ROSE
007 DELICATE LILAC
005 PRETTY POPPY
013 MAGIC MAGENTA
015 CHEEKY CHERRY

9 komentárov:

  1. ten první nejsvětlejší odstín vypadá moc pěkně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ani som nevedela že už su v predaji, vyzeraju skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. loved up a magic magenta si ma získali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vsetkx su velmi nositelne :) prve 4 top :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. waaaau,krasne su vsetky,specialne dakujem za fotky masiel na perach :))asi ostanem pri vernej klasike a kupim si odtien loved up :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zamáličko :) Rada som vyhovela Tvojej požiadavke!

      Odstrániť
  6. Masielka na pery od Astoru sú supééer :))
    Ja používam Burnt Rose ;), má úžasnú vanilkovú voňu

    OdpovedaťOdstrániť