11. 7. 2013

ASTOR FASHION STUDIO laky na nechty

Dávno som sa tu nezastavila, no je na čase nájsť si pár minút, aby som Vám mohla napísať pár vetičiek o týchto krásnych lakoch :) Na trh boli uvedené v polovici mája, takže podľa mňa ich kľudne môžem nazvať novinkami... Výber je dosť široký - a to až 28 výrazných odtieňov. Kolekcia FASHION STUDIO predstavuje zvláštnu zmes ingrediencií pre hladké a lesklé nechty. Zloženie lakov je dlhotrvajúce, takže sa nemusíte báť žiadneho odlupovania už pár hodín po nalakovaní, ba ani pár dní! I keď sa musím priznať, že som ich na nechtoch mala iba 3 dni, potom som si nalakovala iné... No za tú dobu boli fakt v 100percentnom stave, z čoho som bola veľmi milo prekvapená. Lak značky ASTOR som nemala, aspoň myslím v poslednej dobe žiadny, takže na moju prvotinu môžem len chváliť a odporúčať ďalej!
Laky majú zaoblené balenie. Cez transparentnú sklenenú fľaštičku vidno odtieň nachádzajúci sa vo vnútri.  Čierny uzáver s logom a bielou grafikou zakončuje elegantný vzhľad.
K tomu, že som ich mala nalakované iba tak krátko chcem dodať len toľko, že dôvodom odlakovania nebola nespokojnosť z mojej strany, ale nakoľko mám toho teraz kopúúú na testovanie, a samozrejme som na každý jeden lak zvedavá, lakujem si teraz nechty v 3-dňovom intervale :)) O tom sa môžete presvedčiť aj na fotke, kde môžete vidieť, že moje nechty sú aktuálne ružové.
Na lakovanie by postačila aj jedna hrubšia vrstva, no ja už zo zvyku lakujem vždy dve, nech to má tie správne grády :) Laky mi nezbublinkovali, a ako som už vyššie spomenula, bez škrabanca či odlúpenia mi vydržali 3 dni, no verím, že by v kľude zvládli aj dlhšiu testovaciu dobu. Štetček je úplna klasika, takže sa nemáte v tomto prípade čoho báť. Pri lakovaní som s ním nemala žiadne trampoty. Žiadny z mnou testovaných odtieňov neobsahuje trblietky, takže si ich odporkyne prídu určite na svoje, a pri takýchto nádherných odtieňoch nechýbali ani mne!
131 + 220 LAGOON LACE
131 + 239 YELLOW DAFFODIL
Máte niektorý odtieň z tejto kolekcie? Kľudne mi pripojte do komentára link, ak ste naň robili recenziu, prípadne postnite fotku na moju FB skupinu, budem rada :)
Objem - 6ml
Cena - 79Kč/2,99€

8 komentárov:

  1. Žlutý vypadá dobře :)

    http://style-and-smile.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tieto tri farby sa mi momentálne najviac páčia :))
    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. velmi sa mi paci ako si ich zkombinovala :) 3 dni je celkom fajn doba..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Obidve kombinácie farieb sa mi páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já Astor laky naprosto zbožňuju!
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/04/astor-modern-elegance.html

    OdpovedaťOdstrániť