19. 6. 2013

Zrušenie GFC + AVON novinky

Ahojte fešandy, verím, že si všetky naplno užívate tieto krásne horúce dni, a na nete trávite minimum času podobne ako aj ja :) Po nete sa však znova šíria fámy o zrušení GFC, preto Vás chcem poprosiť, ak teda nechcete stratiť spojenie s mojim blogom, aby ste sa pridali na moju FB stránku, ktorú nájdete v pravom stĺpci na blogu, a taktiež klikli na ružový oválny rámček, cez ktorý ma potom budete môcť sledovať cez bloglovin. Ďakujem, rada Vás tam uvítam! Ak budete mať akékoľvek problémy s pripojením sa na spomínané lokality, kľudne mi napíšte, rada Vám pomôžem a poradím :)
Dnes mi prišla Avon objednávka, samozrejme noviniek je tam oveľa viac, no zaujali ma hlavne tieto dve ktoré spomeniem, a myslím, že si ich aj objednám! Prvým je tento nadlak s opálovým efektom, ktorý podľa mňa využijem hlavne na také laky, čo sa mi veľmi same o seba nalakované nepáčia. Strašne sa naň teším, a neviem sa dočkať, kedy si ho konečne budem môcť objednať.
A druhou novinkou, taktiež určenou na nechty sú tieto nálepky. Jediné, čo ma však v popise zaráža je počet. 28ks? Však mohli dať rovných 30, nech to vyjde na tri použitia...
Tiež Vás zaujali tieto novinky? Navnadila som Vás na kúpu? Pretože ja si aspoň tú prvú určite objednám, o druhej stále uvažujem a neviem sa rozhodnúť... To je na dnes všetko, na viac sa nezmôžem, preto prajem aj zajtra krásny slnečný dník všetkým!

5 komentárov:

  1. ja dufam, ze su to len famy a nic sa rusit nebude :) mne sa top coat opalovy paci, ale uz sa mi nepaci az tak ta cena :)

    Viva la Vida

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já myslím že to jsou jen fámy, protože to samé kolovalo i v loni v létě, a zatím to nezrušili :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekný príspevok
    môj blog:http://julca-fashion.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mozno slo pri tach nalepkach o to, aby si si na 3krát objednala dalsie alebo si niekedy mozes dat prstennicky inej farby, a mozno je tych 8 nahradnych, mala som nieco podobne od essence a dost sa to orypovalo..

    OdpovedaťOdstrániť