7. 6. 2013

Venujete pozornosť aj svojim lakťom?

Tak ako ste odpovedali na otázku z názvu dnešného postu? Myslím, že väčšina z Vás na lakte používa telové mlieko. Ale prečo im nevenovať osobitú starostlivosť, navyše ak viete aspoň o jednom produkte na to určenom? :) Tentokrát Vás tu nebudem zasýpať žiadnym dlhočizným popisom, pretože ani na balení, ani v katalógu som nič extra nenašla. Je to v podstate krém na chodidlá a lakte s AHA kyselinou a bambuckým maslom. Nespomínam si, či som ho niekedy použila aj na chodidlá, no v poslednom čase určite nie, pretože na ne mám vyhradené iné produkty, a keďže ich je dosť potrebujem pomíňať zásoby. Tento krémik si však objednávam pravidelne, a ako ste teda mohli pochopiť, používam ho iba na lakte. Určite ste každá aspoň raz mali nejaký produkt Planet Spa. Ja som ich teda už tiež zopár vystriedala, no na tento ozaj nedám dopustiť. Balenie má 75ml a samotný krém vonia úžasne! Určite stojí za ovoňanie :)) Krém je hutnejšej konzistencie, no napriek tomu sa ľahko rozotiera, celkom rýchlo sa vpije do pokožky a nezanecháva mastný film. Pokožka po použití zostáva na dotyk jemná a hebká. Ja si ho vždy nanášam navôkol lakťov asi do 5cm diaľky :)) Na jedno použite stačí úplne málinko, takže nehrozí, že by sa Vám krém minul extrémne rýchlo, ak si ho teda tiež vyhradíte iba čiste na lakte a nie aj na chodidlá. V minulom katalógu bol za cenu 5,50€, no pri kúpe 2 produktov bola cena 9,90€. Žiadna horibilná suma, a za ten efekt, si myslím, že sa to oplatí tak či tak.
Ak však poznáte nejaký iný zázrak na starostlivosť o lakte, budem rada ak mi v komentároch zanecháte tipy. Po minutí tohto by som rada skúsila niečo nové :)) A čo Vy a značka Planet Spa? Ktorý produkt je Váš najobľúbenejší?

9 komentárov:

  1. z planet spa som mala kedysi davno masku na tvar, lotosovu vo fialovej tube, ale jedine co si pamatam bolo, ze mala strasne silnu parfumaciu, ktora mi trochu vadila. na lakte pouzivam obycajny krem na ruky alebo telove mlieko, zvlast starostlivost si nevyzaduju:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento krémik mám veľmi rada, práve na lakte. Na chodidlá mi až tak nevyhovuje ale na lakte je dokonalý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento krem som dostala od kamosky, pouzivam ho len na chodidla, ta vona je podla mna hrozna, neviem sa cez nu preniest, proste sladke kondenzovane mlieko, znesiem ju fakt len na nohach. Produkt ako taky je celkom OK. Inak Planet Spa vyrobky su asi jedine od Avonu, ktore pouzivam, ale iba na telo - na tvar by som sa bala.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mám ho asi dva mesiace doma,pouzila som ho asi 5 krat, pretoze sa nemolzem zbavit lepkaveho pocitu pri aplikacii, vona je fajn, aj konzistencia, použila som ho sice len na chodidla ale tak dam mu šancu a skusim aj nalakte no..ale nechapem či to len mne tak lepi alebo čo, vždy mam nutkanie sa ihned umyt..:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skus myslim ze tam ti nijako vadit nebude...

      Odstrániť
  5. ja som mozno nieco z tejto znacky mala, ale uz si nepamatam...asi by som si ho ani nekupila, lebo som rada, ze sa niekedy donutim pouzit normalne mlieko a nie este nejake zvlast ďalšie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já ho mám :) Používám ho na lokty a na kolena. Já jsem byla spokojená a ta vůně krásně a dlouho voní.

    OdpovedaťOdstrániť