27. 6. 2013

Rady, čo kúpiť a čo nie...

Ahojte, dnes pridávam len v krátkosti tri produkty, ktoré som používala posledné týždne. Začnem melónovou penou do kúpeľa z Avonu, ktorá ma vyšla na 1,35€/500ml, čo poviete, skvelá cena nie? :)) Ja sa s ňou aj sprchujem, teda v poslednej dobe už netrávim toľko času vo vani, ale dávam prednosť sprche. Síce nemá žiadne hydratačné alebo vyživujúce vlastnosti, no pekne prevonia celý dom a dostala som príkazom, aby som nabudúce ešte jedno balenie doobjednala :)) A ak aj Vy máte rady melónovú kozmetiku, majú v ponuke ešte Naturals radu s vôňou melónu, ktorú Vám rovnako môžem odporučiť ako aj túto penu.
Produktom, s ktorým ani neviem či som spokojná alebo nie, je Adidas sprchový gél. Nie je to nič, čo by ma presvedčilo o tom, aby som si ho kúpila znovu. Domíňam ho, no potom radšej siahnem po nejakom inom. Dizajnovo sa mi celkom páči, no má takú podivnú kvetinovú vôňu, ktorá môjmu nosu veľmi nevonia... Máte nejaký obľúbený Adidas sprcháč? Ktorý konkrétne?
A najhoršie nakoniec. Syoss šampón. Mala som ho ešte nerozbalený v skrinke, keď Ela písala článok o šampónoch a produktoch na vlasy bez silikónov. Tak som si povedala, že skúsim takúto kúru aj ja a spomenula som si, že mám tento šampón. Napriek asi piatim načatým šampónom somnou okamžite putoval do kúpelne. Veľmi som sa tešila, aké budem mať krásne vlásky, a tak ďalej, no sklamanie prišlo rovnaké, ako aj pri používaní Oleo Intense, o ktorom som písala TU. Znova mi na dvoch častiach hlavy zostali také mastné, mliazgavé miesta. Prvýkrát som si však naivne nahovovárala, že som ho zrejme zle zmyla, a tak som mu dala ešte jednu šancu, no žiaľ ma neprekvapil, a viackrát som ho teda nepoužila :( Vôňa je však krásna čistá. Cítim z neho prírodu, a taktiež penivosť hodnotím na jednotu. To však nemení nič na fakte, že ho nechcem už ani vidieť :/
Pripájam oficiálny popis - bez silikónov, parabénov a parafínov, na ošetrenie bez zanechania zvyškov a zaťaženia vlasov. Šampón bez silikónov repair and Fullness na normálne a poškodené vlasy. Pre intenzívnu regeneračnú starostlivosť a plnší vzhľad vlasov. Pomáha regenerovať vlasy hĺbkovo zvnútra.
Teraz už otázky na Vás - vyhovujú Vám Syoss šampóny?? Nerobia Vám podobné problémy ako mne?

14 komentárov:

  1. Syoss som mala len jeden proste nie. Inak takmer všetci naň nadávajú a úplne mi lezie na nervy tá reklama, že odporúčajú ho kaderníci.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, sranda je, že kaderníci tú značku nenávidia a neodporúčajú vôbec :D
      ale ja oleo intense používam a tá rada mi sadla, hoci mám mastnejšie vlasy.

      akože, pena za 1,35€ :D to by som kúpila aspoň 3

      Odstrániť
  2. Syoss šampon som nemala ale mala som od tejto značky farbu na vlasy a tak mi zničila vlasy že som ich polroka dávala doporiadku :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Penu som vyskúšala aj ja ale inú vôňu a bola super, za tú cenu! :) A práve tento sprcháč mám rada, mne vonia :))

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S tím Syoss úplně souhlasím..prostě něco děsného :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Syoss používam a vyhovuje mi :) dokonca aj tento Silicon Free mám doma a už som asi polovicu minula a vyhovuje :) každý sme iný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Syoss pouzivam akurat lak na vlassy a addidas sprchace dobry fresh :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Syoss jsem měla (nevím v jaké variantě), přítel měl nějaký z Men řady. A oba jsme byli dost nespokojení. Přítele z toho dokonce strašně svědila hlava. Řadši nikdy více :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tiež som vyskúšala viac typov Syoss šampónov a zo začiatku som si myslela, že mi pomáha, ale nakoniec z toho bol pravý opak. Nikdy viac.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ta pena vyzera lakovo, mam rada vonu melona hlavne teraz na leto.
    Pozyvam ta na GA http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2013/06/giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Syoss ani neskusam, prilis vela zlych ohlasov ma... Neviem, bojim sa do nichh aj pustit. A adidas som mala ten peelingovy, ten sa mi zdal celkom fajn, ale tiez nic extra. Ja teraz mam rada v sprche take hydratujuce a vyzivujuce sprchove kremy. A cuduj sa svete, mam uz drue balenie Cien-cize znacka z Lidla a vsimla som si, ze aj ked sa nekremujem, okrem toho, ked sa oholim, nemam vobec suche nohy. Inak sa mi vzdy az supali od suchoty. Takze u mna spokojnost pri tomto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja Syoss používam a nemám s ním žiaden problém, teraz mám doma Glossing....100 ľudí 100 chutí, aj keď komentáre sú totálne proti nemu... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tú penu do kúpeľa som mala kedysi strašne strašne dávno a tá vôňa bola jednoducho neskutočná!!! Milovala som ju :)
    Inak Syoss nemôžem ani vidieť, horší šampón som v živote neskúšala. Ja ich nepoužívam, kupuje si ich mamka a tak som ho asi raz-dvakrát použila.. Ach, vlasy som mala mastné ešte v ten deň, bolo to niečo hrozné.. Nechápem ako niekto môže tie šampóny chváliť, ja ich neznášam..

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Kebyže si mám vybrať tak si ma najviac získal ten Adidas gél, aj keď mám z neho tiež skôr neutrálne dojmy. Mne sa v poslednej dobe osvedčila anglická značka Radox, ktorá je na anglickom trhu jednička. Všetky jej produkty od sprchovacích gélov, pien a solí do kúpeľa sú jednoducho svieže :) Najviac mi vonia gél Milk&Magnolia, odporúčam skúsiť, teraz v Dm v super cene :)

    OdpovedaťOdstrániť