29. 6. 2013

Testuj s AVONom! SÚŤAŽ

Ahojte ženy moje! Mám pre Vás skvelú správu! Práve som si v e-mailovej schránke našla jeden úzašný e-mail. Bola som vybraná ako 1 spomedzi 10 najzaujímavejších slovenských blogeriek, čo ma veľmi potešilo, a teda mám nielen ja ale aj pár z Vás možnosť otestovať riasenku Mega Effects, ktorú môžete vidieť na fotke vyššie. Riasenka nie je revolučná iba svojím nápaditým dizajnom, ale aj unikátnou panaramatickou kefkou, ktorá riasy krásne zvýrazní! Aplikáciu farby má uľahčiť ohýbajúca sa rokoveť, takže sa nemusíme báť, že pri ponáhľaní sa, nám kefka namaľuje obočie :))
Idete teda do toho somnou?? Riasenky by mi mali byť doručené do 5-tich dní, takže dovtedy spúšťam nábor na testovanie!
Podmienky:
- stačí ak mi v komentári zanecháte Váš e-mail. Ak však budete aj členom môjho blogu, a budete sledovať moju FB skupinu, či ma follownete na bloglovine, budem len rada!
Výber adeptiek ukončím v deň, keď mi riasenky prídu, takže si zapojenie neodkladajte na neskôr, a radšej sa zapojte okamžite! :)) Teším sa na testovanie spolu s Vami! Papa

132 komentárov:

  1. Ráda se zapojím :) jasně že tě sleduji :P

    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to bych chtěla zkusit :)
    nel.motion@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. gavlasovav@seznam.cz
    na FB sleduji jako Verča Gavlasová :)
    http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veronika.bejdova163@gmail.com
    vyzerá to tak retro :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O tej počujem/čítam prvýkrát! Vyzerá to zaujímavo :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. túto riasenku som videla v najnovšom katalogu avonu a fakt ma zaujala,takže by som ju rada aj skúsila.

    janka.heinrichova8@gmail.com
    http://jankablog4.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ked som ju videla v katalogu hned ma zaujala!
    natalyadameova@gmail.com
    sledujem aj tvoj blog už dlhšie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá rozhodně zajímavě :-)
    thedarkcrow@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To vypadá hodně zajímavě :)
    lucazima@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sledujem aj na blogu,gb aj bloglovine...Vyzerá vážne zaujimavo ;)
    2kikina235@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Přes GFC sleduji jako ilonkastrejcova a přes FB jako Ilonka Silonka Strejcová :)) Jinak řasenka vypadá dosti zajímavě :)

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. vyzerá brutálne, už dlhšie som na ňu zvedavá, a tá moja aktuálna prudko vysychá, takže by veľmi potešila ;)

    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Wow, ako z inej planéty! :D Ja by som to rozhodne skúsila. Riaseniek mám doma už kopec ale stále o tom istom. Toto nevyzerá na sterotyp :)

    angelity.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. kat.durakova@gmail.com
    sledujem aj na fb :) ako Katarína Ďuráková

    OdpovedaťOdstrániť
  15. vyzerá to skvele, to by som určite chcela vyskúšať, sledujem ťa dlhšie :) dominikamurnikova@gmail.com

    inak pozývam ťa na moju giveaway :) http://artjournalstories.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. sldujem :)

    lady_rp@azet.sk

    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Sledujem :-)

    rpattz2498@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Vyzerá srandovne, no prečo nie :P

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Super :)

    thuhanguyen.misa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. ja som na riasenky veľmi vyberavá a kritická, keďže mám veľmi zvláštne mihalnice. Takže by som rada okúsila aj túto a zistila, či je fakt taká dobrá :)
    hells229@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. :) Na túto riasenku som narazila pred pár dňami na FB a teda aj keď ju nevyskúšam sama na sebe budem veľmi zvedavá na tvoj názor. Je to proste niečo iné ako to, na čo sme zvyknuté, tak uvidíme, čo to bude. alliknowaboutcosmetics@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. sledujem všetky 3 :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. mariamiapieronova@centrum.sk
    vyzerá to teda zaujímavo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Tak to vypadá velmi zajímavě. :-D
    Lusy.Lue@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. pollydonska@gmail.com

    popravde, ma fascinuje, vôbec si neviem predstavit akym spôsobom maluje :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  26. baska008@gmail.com
    Ani by mma nenapadalo že to je riasenka =D

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Ráda se zapojím, řasenka vypadá fakt zajímavě :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Krásná giveaway:) Sleduji přes GFC:) Lenicka.Zatloukalova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Slyšela jsem o ní jen samou chválu, takže bych byla ráda, kdyby se na mě usmálo štěstí. :)

    katylapisz@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. natuska7@seznam.cz
    :) vypadá zajímavě

    OdpovedaťOdstrániť
  31. To je bezva. =) Musela si mít radost, že tě vybrali. Moc ráda se zapojím. Můj mail je StochlovaAdela@seznam.cz, jinak sleduji jako Dullsinea =)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. veronika.hajtmankova@zoznam.sk

    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. langova.kat@seznam.cz
    GFC: Kate Yeball
    FB: Katie Bond Yeball

    OdpovedaťOdstrániť
  34. To ani nevypadá jako řasenka :)
    GFC: Daniela Randová
    email: RandiDandi@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Já bych snad ani nepoznala, kde se to otevírá :D.
    Počítám s tím, že nevyhraju ale mohlo by se na mě někdy usmát štěstí.
    mariana8@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Vyzerá skutočne nadpozemsky! :)
    s.truchla@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Tak veru to je úplne niečo iné, na čo som/sme zvyknuté. Avon kozmetika je na mojom blogu najviac spomínaná a tak by som túto riasenku rada vyskúšala, a ak nebudem mať tú možnosť, tak som zvedavá na tvoj názor a aj kočiek ktoré ju budú testovať :)everythingaboutcosmetics@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. tak to by som chcela veľmi veľmi skúsiť :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  39. sleduji jako VeuB :)
    email:wheruse@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. lola181@centrum.sk
    to vyzerá teda zaujímavo

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Sleduji přes GFC, Buriankovalucka@seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. už jsem se na ní koukala a vypadá super ! :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Keďže mám kiahne a som doma, skúšam šťastie aj ja :) Keď budem zasa v práci, tak na tieto veci čas nebude :) Vyzerá to inak zaujímavo, tak som zvedavá :)

    Martoncikova.Petra@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  44. na tohle jsem opravdu zvědavá katka.sk@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  45. tak toto by som testla rada :D

    b.remisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Bol by hriech nezapojiť sa! :)
    sueandcolours@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. zapájam sa aj ja Nelka :)
    lu-cinda@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Vypada desne zajimave a opravdu by me zajimalo, jak se s ni pracuje :) uplne neco noveho a byla bych rada soucasti tohoto procesu zkouseni :) takze se urcite zapojuji :) uz jsem psala jak se mi libi i ta ruzova barva ?:D skvela soutez :)) pekne leto preji :)

    annasglamour@volny.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Ráda se zapojím :) jasně že tě sleduji :P
    A vážně to je řasenka? :D Vypadá trochu neobvykle a taky proto mě uchvátila...! Těším se na to, jak budou řasenky vypadat v roce 2020! To nebudou řasenky, to budou přístroje, které vám vytvoří nezničitelné mega dlouhé řasy.. :D
    christines071@seznam.cz
    http://christines071.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  50. velmi rada by som ju skusila vyzera zaujimavo :)
    silviaoravcova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Gratulujem k mailu od Avonu, musí to byť super pocit :)
    denie257@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. zajímavý design :D zajímalo by mě jak se to používá :)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  53. veronika.ksenakova@gmail.com
    A sleujem aj cez Bloglovin :)

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Dala jsem like na FB :)

    vevushkha@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  55. vyzera neskutocne, pripomina mi skor hreben ako riasenku.. velmi rada by som toto cudo otestovala :) velmi by ma zaujmalo ako po nej vyzeraju riasy a ako sa s nou naraba.. urcite si precitam tvoju recenziu :)

    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  57. eliota@centrum.cz

    Sleduji na bloglovin :)

    OdpovedaťOdstrániť
  58. GFC:Lucie Chaloupková
    FB:Bella Sara
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  59. 1.) Sledujem ťa ako Anet Bjeľáková :)
    2.) bjelakova.anet@gmail.com
    3.) http://anetabjelakova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť