10. 6. 2013

Colors of Rainbow TAG

ČERVENÁ
V červenej farbe vlastním 5 lakov na nechty a jeden multifunkčný púder od GOSH. Červené laky sú mojimi obľúbenými a aj včera večer som si nalakovala lak Rimmel London 60 Seconds v odtieni Red Carpet :) NAJ PRODUKT - MAX FACTOR GLOSSFINITY lak na nechty

Ahoj ženy! Posledné dni som na pár blogoch zhliadla tento TAG, a keďže ma zaujal, rozhodla som sa ho zúčastniť aj ja. Avšak trošku som si ho prispôsobila k sebe. Niektoré kočky si farby vyberali aj podľa obalu, ja som ale siahala vyslovene po odtieňoch, ktorými dokážu dané farbičky maľovať :) A taktiež som vyberala iba z dekoratívnej kozmetiky. No ak by ste mali záujem, mohli by sme túto časť nazvať prvou, a do druhej dať iba produkty telovej a pleťovej kozmetiky, čo Vy na to? A posledným, čo som si prispôsobila je to, že som nevyberala iba jeden tak povediac NAJ produkt z danej kategórie, no pofotila som všetko, čo v danom odtieni vlastním... Z každého odtieňa si vyberiem jeden najobľúbenejší produkt :)
ORANŽOVÁ
Samozrejme ako každá z Vás, niektoré produkty používam radšej, iné zase menej často ako tie, čo mám obľúbené viac :)) V poslednej dobe sa mi oveľa viac ako kedysi predtým páčia rôzne teplé odtiene, a teraz v lete po nich určite budem siahať častejšie... NAJ PRODUKT - GOSH VOLUME LI P SHINE lesk na pery
ŽLTÁ
Žltý produkt som našla iba jeden jediný, a v skutočnosti tie odtiene nie sú na očiach vôbec také sýte ako vyzerajú v obale, takže v tomto prípade tu nenájdete NAJ PRODUKT...
ZELENÁ
Snažila som sa neopakovať produkty na fotkách, takže je možné, že odtieň zelenej nájdete aj v inej kategórii. Za zelenú však považujem práve tieto odtiene čo som vybrala na túto fotku. Kedysi som zelenú na očiach nemusela vôbec, no tieto a im podobné odtiene sa mi už nejaký ten rok na sebe páčia a často ich používam :)) NAJ PRODUKT - MARY KAY z hornej paletky
MODRÁ
Nebyť OH MY GOSH laku na testovanie, o ktorom sa už čoskoro dočítate, by sa v tejto kategórii vynímala len táto fajnotka, ktorou je ceruzka na oči v perfektnom odtieni. S modrými tieňmi na oči sa nejako nekamarátim, no táto ceruzka je už nejakú tú dobu mojou dobrou kamarátkou na cestách-necestách... čiže NAJ PRODUKT - GOSH linka na oči
ČIERNA
K tejto kategórii si ešte prirátajte čierny tieň z paletky Mary Kay na fotke vyššie, ktorý však vôbec nepoužívam. Mávam také obdobia, že si nejakou náhodou obľúbim značku, a potom mi je jedno čo od nej budem mať, len nech sa mi rozšíri zbierka :D To však už prešlo, a teraz si s chladnou hlavou všetko dobre premyslím... NAJ PRODUKT - GOSH linka na oči
 FIALOVÁ
Fialových vecí mám ku podivu dosť veľa. Viac-menej mám rada všetky. Nedajte sa zmýliť odtieňom laku, v skutočnosti je fialkový, a v poslednej dobe by som si ho aj dovolila označiť za NAJ PRODUKT - Rimmel London Salon Pro lak na nechty
RUŽOVÁ
 Ružová sa stala mojou veľkou srdcovkou, a vždy po nejakom "ružovom" produkte veľmi rada siahnem. Zabudla som odfotiť ešte GOSH lesk so svetielkom a zrkadielkom, ktorý som dnes mala v práci, takže zostal zabudnutý v kabelke. No poviem Vám, ťažko si z týchto produktov vyberám ten naj, ale keď už musí byť, nech je to GOSH Lip Balm.
MULTICOLOR
Do tejto skupinky som sa rozhodla dať všetky zvyšné viac ako jednofarebné vecičky, či už paletky tieňov, alebo toppery na nechty. Čo sa týka tieňov, ako vidíte, väčšinou sú ladené do béžovo,hnedo-bronzových odtieňovh, ktoré sú mojimi najobľúbenejšími, a vždy som si istá, že nimi nič nepokazím! NAJ PRODUKT - ESSENCE Special Effect Topper.
Poviem Vám, bola to riadna makačka nafotiť to, a ako vidím, aj napriek môjmu snaženiu som na niečo zabudla... Tak čo, páči sa Vám moje spracovanie TAG-u, a chceli by ste aj 2. pleťovo-telovú časť?? :)

6 komentárov:

  1. vydarilo sa ti to určite by som si rada prečítala aj druhú časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) Nechces vzájomne sledovanie ? :)
    PS: ja ta uz sledujem :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty si riadna Gosh maniacka :) ale super tag!


    Inak ak sa ti nechce kremovat, dnes som pisala o super novinke Nivea sprchovom kreme!Tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/06/nechce-sa-vam-kremovat-nevadi-s-nivea.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež som chcela spravit tuto duhu, ale asi by som nemala tolko produktov roznych farieb. :D a dávat do kazdej farby jeden lak, to radšej nie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež som chcela spravit tuto duhu, ale asi by som nemala tolko produktov roznych farieb. :D a dávat do kazdej farby jeden lak, to radšej nie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jeeej, ozaj pekné :) najviac sa mi páčia posledné tri :)

    OdpovedaťOdstrániť