12. 6. 2013

OH MY GOSH! minilak na nechty

Všimli ste si už, že minilaky od GOSH majú dvoch nových bračekov? Nie? Tak zbystrite pozornosť a čítajte ďalej :) Jedným z odtieňov je tento môj 037 OCEAN CLUB, a druhým ešte krajším je 036 ABUNDANCE, takže aktuálne ich dostať v 25 nádherných odtieňoch, ktoré Vám ukážem na konci postu. A poviem Vám, máte sa na čo tešiť, tiež som si už vyhliadla zopár odtieňov!
Už v minulom tagovom poste ste si mohli všimnúť, že nemám veľmi ladiace laky k tomuto nadlaku. Tak som šla na istotu, a aplikovala som ho na biely lak.
Minilak má číry základ s kopou prevládajúcich modrých a zelených menších aj väčších trblietok. Zatiaľčo pri odtieni 036 Abundance sú trblietky zlaté a strieborné, takže tie, ktoré ma poznáte lepšie viete, že s 036 by moja dušička zaplesala :))
Keďže je to minilak, má oproti tým klasickým o 3ml menej, to znamená, že má 5ml. Štetček je v klasickej forme, a veľmi ľahko sa s ním manipuluje. Bola som hrozne zvedavá, ako bude pôsobiť na nechtoch, takže som ho natierala aj v jednej aj v dvoch vrstvách. Napr. na ukazováku mám 2 vrstvy, na prstenníku 2 slabšie, a na ostatných po 1 vrstve :) Prejdem už rovno k fotkám, a k prebiehajúcej akcii. 

trošku úprav :)
SUPER AKCIA!
Cena - 4€
Tak ktorý/é sa Vám páčia? Máte už niektorý odtieň? Kľudne hoďte link, rada sa pozriem na fotky :)))

5 komentárov:

  1. Tento modrý tiež nie je zlý, ale tiež ma viac vo Fann-ke zaujal ten druhý :) Ale nakoniec som ho tam nechala :D Tak sa možno vrátim a využijem akciu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzeraju všetky uzasne :) A krásne nechtiky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ten modrý, je totální luxus :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nemám, ale ten modrý vypadá úžasně! Alespoň na tvých nehtech:-)
    Caatherine

    OdpovedaťOdstrániť