16. 6. 2013

NIVEA Telové mlieko do sprchy

Ahojte :)) Konečne to tento týždeň vonku vyzerá tak, ako sa na pravý júnový mesiac patrí. To znamená, že si na seba dávame čoraz menej oblečenia, a teda musíme svojej pokožke venovať patričnú starostlivosť. Síce nie som z tých, čo trpia šupinami na nohách ako napr. moja maminka, no rada si vyberám práve hydratačné a výživné mliečka. Ale! Asi ako väčšina z Vás, aj ja som neskutočne lenivá po sprche sa ešte niečím natierať, takže ma tieto dve Niveové novinky veľmi potešili, a okamžite som vedela, že si vďaka nim prídem na svoje :) A to všetko bez zbytočnej pracnej aplikácie a čakania, kým sa mlieko vstrebe do pokožky! Výskum dokonca odhalil, že 2 z 5tich žien(43%) používajú tel. mlieko iba príležitostne alebo ho nepoužívajú vôbec! A dôvod iste pozná nejedna z Vás - buď sa Vám to zdá byť príliš zdĺhavá záležitosť, alebo neznesiete lepkavý pocit po nanesení niektorých bežných tel. mliek.
Hneď takto z úvodu by som však rada uviedla, že sa nejedná o sprchový gél 2v1! Ide o tel mlieko, a samotný postup pri nanášaní môžete vidieť na nasledovnom obrázku.
1. použijete svoj bežný sprchový gél a opláchnete
2. na vlhkú pokožku nanesiete tel. mlieko do sprchy v takom množstve, na aké ste zvyknuté pri bežnom tel. mlieku
3. opláchnete
4. HOTOVO :)
Kladiete si však otázku, na čo si ho natriem, keď si ho následne aj celé zmyjem?! Tiež som spočiatku neverila, že to bude fungovať. Avšak k aktivácii tel. mlieka dochádza pri kontakte s vodou, takže po nanesení na vlhkú pokožku sa jedinečná formula okamžite vstrebe. Kľúčovou hydratačnou zložkou tel. mlieka do sprchy je glycerín, veľmi dobre známa emulzia pre starostlivosť o pokožku, ktorá zabraňuje jej vysúšaniu. Zloženie je obohatené o morské minerály alebo o mandľový olej, záleží na type tel. mlieka. Na trhu sú totiž dva varianty - hydratačné tel. mlieko pre normálnu pokožku a výživné tel. mlieko pre suchú pokožku.
Prvýkrát som siahla po bielom variante - určenom na normálnu pokožku, a mamine, keďže má večne suchú pokožku som "naordinovala" modrý variant - pre suchú pokožku. Pred sprchou som ju patrične vyškolila čo a ako a po sprche som na ňu vrhla kopu otázok :)) Zhodnotila ho ako veľmi príjemne pôsobiace na pokožku, vraj má krásne hebkú pokožku a tá vôňa keď vyšla zo sprchy bola taktiež pozitívne hodnotená - z mojej strany. Ona sama sa necítila, a to isté bolo v mojom prípade. Ja som na sebe vôňu necítila, no ona áno. Na druhý deň mi to samozrejme nedalo a siahla som po modrom mlieku. A s tým som ja osobne spokojnejšia o niečo viac.
Biele hydratačné tel. mlieko má ľahké zloženie s morskými minerálmi. Poskytuje dlhodobú a inteznívnu hydratáciu. Modré vyživujúce tel. mlieko má ošetrujúce zloženie s mandľovými olejom . Suchú pokožku dokonale vyživuje a dlhodobo chráni pred vysušovaním.
Ako ich teda hodnotíme? Mamina používa zásadne to modré, šupinky na nohách sa už neobjavujú a o pokožku je dokonale postarané. Vyzerá tak zdravšie a pevnejšie. Tú lenivosť natierať sa po sprche mám pravdepodobne zdedenú po nej, takže tento vynález považuje za veľmi dobrý zásah do našej sprchovej rutiny, a ja s ňou nemôžem inak ako súhlasiť :))
Ja ich taktiež používam pravidelne, niečo cez 2 týždne, striedam si ich - podľa chuti :)) S oboma som však spokojná, akurát pri tom modrom mám pocit takej viac vyživenej pokožky. Pocit hydratácie zostáva skutočne dlhé hodiny, a často aj ráno po zobudení badám efekt.
Čo by som ešte rada spomenula, že pri samotnom natieraní, mám pocit akoby som sa natierala olejčekom, tel.mlieko sa po pokožke kĺže, a priznám sa, že som prvýkrát mala obavy, či nezostanem aj po zmytí vodou a osušení mastná, no našťastie sa moje obavy nepotvrdili, a tak sa teraz obe vytešujeme z noviniek :)) Môžem Vám ich len odporučiť, a verím, že nebudete sklamané! Alebo ste už aspoň jedno z nich vyskúšali??
250ml - 4,60€
400ml - 6,57€

10 komentárov:

  1. Pre mňa je naopak nanášanie si telového mlieka príjemné, robím to rada každý večer, a o telovom mlieku so sprchy počujem prvýkrát :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak po tejto recenzii ho určite vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja si to viem predstavit pre tych, co nemaju radi pocit mastnoty a ked tak na to pozeram, asi by som ho mala naordinovat mamine aj ja:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som ich tiež skúšala a zajtra tiež zverejním recenziu a tiež som testovala s maminou - musím sa priznať že máme rovnaké pocity ako Vy tak to je super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja teda patrim k tym 43%, nemam rada pocit mastnoty a cakania kym sa to vstrebe aby som sa mohla obliect, takze pri prvej navsteve drogerie urcite toto mlieko hodim do kosika :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. JA som si ho zatiaľ ešte nezaobstarala, ale keď spomínaš, že je to podobné ako olejček, tak akurát včera som použila vzorku jedného prírodného oleja po vypeelingovaní, normálne v sprche a potom to dobre zmyla vodou a pokožka bola luxusne hladká

    OdpovedaťOdstrániť
  7. značku Nivea mám ráda,tohle tělové mléko vypadá dobře,ale nemám ráda příliš hydratační až mastné výrobky....:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nivea výrobky sú fakt super a sama ich mám rada :) článok je tiež pekný, určite vyskúšam výrobok :) .. taktiež ťa pozývam na svoj blog, ktorý je zatiaľ len na samých začiatkoch http://notwaitlonger.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť