26. 6. 2013

HUG DAY

Ahojte, viete o tom, že dnes je deň objatí? Stihli ste už niekoho poriadne vyobjímať? Ak nie, určite to do večera napravte! :)
Pokračujeme v ďalšom mojom výbere vecí, ktoré ma dnes zaujali, a na záver pridám aj jeden tématický obrázok ku dnešnému dňu!
Women´s Tops
Ako som si tak prezerala ponuku, po krátkej chvíli sa na mňa usmieval tento krásny topík s aplikáciou okolo výstrihu v bledunkej farbe hodiaci sa podľa mňa k akejkoľvek inej farbe, takže sa dá určite ľahko a rýchlo dokombinovať...
  Women´s Shorts
Snažila som sa samozrejme k topu doladiť aj spodnú časť, a najviac sa mi k nemu hodia tieto jemné marhuľkové nohavice siahajúce tesne pod kolená :)) Čo poviete, pekná kombinácia, nie?
Men´s Clothing
Svoj sľub plním, a pridávam pánske tričko, ktoré tématicky ladí k dnešnému dňu objatí, takže do tretice bol môj výber z pánskeho oddelenia na dnes nad slnko jasný! :))

4 komentáre:

  1. to tričko damske je velmi pekne ešte som ho u nich nestihla zazrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pěkné tričko :) to jsem nevěděla! posílám virtuální objetí ;)

    OdpovedaťOdstrániť