2. 6. 2013

ESSENCE Special Effect Topper´s

 
Myslím, že to bolo niekedy v marci, keď sa značka Essence rozhodla tieto úplne úžasné nadlaky zo svojho sortimentu vypredať. Po všetkých tých recenziách a fotkách s nimi som si povedala, že ich jednoducho musím mať, lenže väčšinou boli všade vypredané, a tak sa ku mne dostali kvôli jednej dobrej dušičke :)) Už dopredu som sa bála odlakovania, ako aj viaceré kočky písali, že idú hrozne ťažko dolu. No keďže doma mám tento nadlak, nemala som žiadny problém. 
Skôr však v tomto prípade vidím negatívum v tom, že nadlaky dlho nedržia a už na druhý deň po nalakovaní sa lúpu, hlavne na ukazovákoch, čiže viac ako 2 dni si ich nemôžem dovoliť mať na rukách, no aj tak ten pohľad stojí za to! Veľmi ťažko sa mi fotili už nanesené na nechtoch, takže zatiaľ iba fotky k odtieňu 03 Hello Holo, ktorý ste už mohli vidieť v akcii v podobe francúzskej manikúry TU. Tam sú fotky fotené zrkadlovkou, takže sú podstatne kvalitnejšie, mrknite sa aj na ne :) 
Keď sa mi konečne podarí nafotiť odtieň 08 NIGHT IN VEGAS, uploadnem post... A čo Vy, kúpili ste si tiež nejaký, alebo banujete, že ste zaváhali?

12 komentárov:

  1. já ani nevím, že je Essence vyprodávala :O pokud tomu teda tak bylo i v Čechách.. Každopádně už nějaký ten pátek mám doma Night in Vegas a je nádherný.. s jeho focením je to občas trochu oříšek, ale určitě ti to taky brzo vyjde.. navíc ty barvy, které se při každém pohledu mění.. opravdu krása, mám ho moc ráda na tmavých lacích:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa to veľmi páči :) Ale nejako som ani nemala čas si to kúpiť určite si nejaký ale nájdem :)
    Andy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Night in Vegas je môj úplne najobľúbenejší topper. Takže som si spravila zásoby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Presne tieto dva mám a vyzerajú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nemám ani jeden, ale velmi sa mi páčia :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já mám ten jeden stříbný, taky ho mám ráda)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné nechty si si urobila ! :O Tieto laky by som chcela tiež ! :3

    la petite Bonitka
    GIVEAWAY on my blog

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nechtíky vyzerajú úžasne, ja mám z essence len dva laky nude a taký hnedý - farby sú krásne ale štve ma tá výdrž, ktorá je naozaj slabá dva dni a potom dole...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super vyzerá a aj si ho dobre zachytila na poslednej fotke. A Neli čo je so spoluprácou so Sally Hansen? Nič z toho? Lebo stále čakám, že uvidím nejaký lakovací príspevok práve od nich a stále nič.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To neviem ani ja, uz to budu dva mesiace. Najskor mesiac nic potom po mesiaci mi prisli v maily podklady a odvtedy zase nic. Napisala ze posiela a nich nechodi stale ... Nechapem

      Odstrániť
  10. Ahoj :) Na mojom blog je JuneBlog, ak nevieš o čo ide stačí klik na blog
    Andy

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja som ich veľmi chcela, hlavne ten strieborný, ale bohužiaľ nikde som ich nezohnala

    OdpovedaťOdstrániť