20. 6. 2013

Čo ma osviežuje počas týchto horúčav?

Tento týždeň už vonku skutočne cítiť leto, a to v podobe obrovských horúčav. Preto by som rada upozornila na jedného môjho pomocníka, ktorý mi tieto dni pomáha prežiť o čosi lepšie. Jedná sa o Vichy termálnu vodu, ktorá je určená i pre citlivú pleť.  Pre kohokoľvek , kto chce upokojiť podráždenie , osviežiť pleť, zmierniť nepríjemné pocity.  Taktiež táto voda chráni epidermis(najvrchnejšiu vrstvu pokožky) pred škodlivými vonkajšími vplyvmi a pomáha posilňovať prirodzenú obranyschopnosť a urýchliť obnovu kožných buniek.  Je to 100% čistá a prírodná voda bohatá na 15 vzácnych, blahodarných minerálov zahŕňajúcich železo, draslík, vápnik, mangán alebo kremík.  Je hypoalergénna, bez parfumu a  konzervačných látok.  
Podľa mňa je to perfektné osvieženie, samozrejme nie na dlhý čas, no aspoň na chvíľočku Vás to preberie  k životu :) Minulý rok som skúšala termálnu vodu od značky Bioderma. A čo Vy, spoliehate sa na podobné vynálezy?? Alebo sa osviežujete nejako inak...?

10 komentárov:

  1. Tieto vodičky v spreji mám veľmi rada.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám osviežujúci pleťový sprej Balea a je úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám stejný a miluju ho! Nádherně osvěží!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja sa osviežujem hlavne zvnútra, pitím vody:), ale minule bola pribalená k časaku Avene, tak asi vyskusam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som mala od Avene a bola skvelá :) A kolkos stojí táto??

    Pozývam ta na Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. a ktorá bola lepšia? Vichy alebo tá od Biodermy?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja pouzivam termalnu vodu od Avene, tiez celkom fajn...
    pozyvam ta na give away http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2013/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tiež mám vodu od Avene a myslím si že je dobrá... ale keď je reč o Vichy tak nedám dopustiť na ich balzam na pery
    http://www.parfums.sk/vichy/essentielles-balzam-na-pery/

    OdpovedaťOdstrániť