30. 6. 2013

BIODERMA SÉBIUM Global a AL korektor

Tento post je 300. v poradí! :)) Ani sa mi nechce veriť, že ich je už toľko... Ale poďme k veci. Pred nejakým časom Bioderma predstavila ďalšie novinky z radu Sébium. Prvú z nich Global, som asi pred dvoma-troma týždňami domíňala :) Vydržal mi približne 2 mesiace na pravidelné dve použitia denne. Ide o intenzívnu prečisťujúcu starostlivosť o aknóznu pokožku(stredné a ťažké formy akné). Popis produktu je nasledovný:
Pokožke prinavracia jas a čistotu. Vďaka patentu Fluidactiv a jeho účinnej zložke Bakuchiol, reguluje kvalitu a množstvo kožného mazu a prinavracia pleti jej prirodzenú rovnováhu. Obmedzuje tvorbu nedokonalostí na pleti. Vďaka obsahu esterov AHA zamedzuje tvorbu uhrov a vyrážok. Znižuje začervenanie(zápal) vďaka obsahu glukonátu zinku a enoxolonu. Výborná tolerancia, nekomedogénny, bez parabénov. Výsledkom používania je čistá pleť bez jaziev. Ľahká nemastná textúra vyvoláva príjemný pocit pre pokožku.
A čo naň hovorím ja? Myslím, že fakt, že som ho používala denne a minula do poslednej kvapky Vám musí stačiť na to, aby ste vedeli, že mi vyhovoval a bola som s ním spokojná. Obal sa tak povediac ničím nelíči od ostatných Sébium krémikov. Je ladený do bielo-zelených farieb, a má 30ml. Ľahko sa rozotieral, a veľmi rýchlo sa vsal do pokožky, takže hlavne ráno som bola rada, že nemusím zbytočne dlho čakať na to, kým sa vsaje, aby som si mohla naniesť make-up. Mal jemnú, nevtieravú vôňu a pleť mi udržiaval v lepšom stave.
Cena - 15,79€
Druhou novinkou je AL korektor, ktorý som spočiatku nemohla používať, pretože mi nesadol odtieň. No teraz som už trošku opálená, takže som sa k nemu znova vrátila. Avšak už pri prvom odskúšaní som vedela, že s ním budem spokojná. Ako vidíte na fotke vyššie, je to akoby make-up spolu s korektorom v 1 balení. Čo je podľa mňa úplne praktické, a mne osobne imponuje. Vo vrchnáčiku sa ukrýva samotný korektor, a samozrejme nesmie chýbať ani zrkadielko :)
Oficiálny popis produktu - napomáha eliminovať tvorbu vyrážok a uhrov svojim multifunkčným účinkom. Ďalej pomáha neutralizovať baktérie zodpovedné za zápal, odstraňuje začervenanie a limituje veľkosť vyrážok. Normalizuje kvalitu kožného mazu a zabraňuje upchávaniu pórov, čím redukuje tvorbu komedónov. Glukonát zinku má antibakteriálny účinok a zmatňuje pleť. Znižuje riziko výskytu zvyškových jaziev, pleť je jasnejšia. Odporúča sa používať ho na pleť očistenú penivým gélom Sébium Moussant.
Ako som už spomenula, balenie sa mi v celku páči a chválim jeho praktickosť. Avšak tónovací krém je príliš riedky, a teda musím mať balenie v kufríku otočené hore nohami, pretože mi vyteká kade-tade. Veď aj na fotke môžete vidieť, že je hrdlo ušpinené... Ďalším mínusom by som označila fakt, že krém je v svetlom odtieni, no donedávna mi bol príliš tmavý až oranžový, takže som používanie musela odložiť na dobu, keď už moja pleť nachytá trošku bronzu zo slniečka... Tu sa už mínusy končia, a môžem teda pochváliť výbornú kryciu schopnosť zeleného korektora, ktorý výborne kryje moje denno-denné nedokonalosti na pleti. Tonovací krém si následne nanášať štetcom na make-up, čo mi zaručí dokonalú aplikáciu. Musím sa priznať, že odkedy som pod stromček dostala štetec na make-up, používam ho stále, a tá aplikácia s ním a bez neho je už teraz pre mňa neporovnateľná. Určite to mnohé poznáte :)) Až na pár mínusov som teda aj s týmto produktom spokojná, dokonca korektor pomáha rýchlejšie hojiť akné, takže najbližšie týždne mi bude táto novinka robiť spoločnosť, až kým ju neminiem do poslednej kvapky!
Objem - 30ml + 2g
Cena - 17,90€
Máte aj Vy niektorý zo spomínaných noviniek, alebo si ich len plánujete kúpiť?

10 komentárov:

  1. mne ten make-up skoro vždy vyteká :( a potom mám všetko od neho špinavé ale je inak úžasny :) len keby nebol taký riedky:/ to je nevýhoda podľa mňa a Global som skúšala iba vo vzorke ale podľa mňa to je malý zázrak!:) rozmýšľam nad kúpou plného balenia a určite ho kúpim!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gratulujem k takemu krasnemu cislu (300) :) clanok je velmi pekny, tieto produkty som neskusala, mozno raz :)

    http://artjournalstories.blogspot.sk/2013/06/4-2013-prazdninova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sebium Global je fajn... no nevsimla som si, zeby sa moje akne zlepsilo po tomto....ale tak pouzivat budem rozhodne dalej, lebo je zatial najlepsi...(mozno len ocakavam zazraky :D )

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sebium global som si nedavno kupila aj ja takže vymiňam to čo mam a idem nato :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratulujem k 300 :) Stále uvažujem na tým Sébium Global,či bude naozaj taký dobrý ako sa o nom všade píše :)

    Pozývam ťa na svoju Giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Biodermu mám veľmi rada a dosť o nej počujem,no často ma odrádza cena..z tohto by som skúsila možno ten korektor, vraj je fakt zázračný ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. milujem Biodermu a hlavne jej "zelené" produkty :) korektor som neskúšala, no Sébium Global je podľa mňa super

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahojte,
    pozývam vás na giveaway :)
    http://natalyburtonweb.blogspot.sk/2013/07/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak ja mám doma ten Global, už míňam druhé balenie, nahradil mi AKN pretože s Globalom som spokojnejšia :)Al korektor ten nemám ani som ho ešte neskúšala, možno niekedy vyskúšam, keďže pomaly všetko zo zelenej rady som už mala :D

    OdpovedaťOdstrániť