4. 5. 2013

SYOSS Oleo Intense Thermo Care

Pôvodne som tento post začala písať ešte predvčerom večer, no nakoľko tu bola búrka ako sa patrí, a 3x mi vyplo PC, rozhodla som sa, že to nemá cenu a teda to dokončím dnes. Rozhodla som sa, že Vám ešte v krátkosti popíšem moju tuším 1. skúsenosť so značkou SYOSS. Produkty mám ešte asi spred Vianoc, no keďže som potrebovala domíňať veľké množstvo načatých výrobkov, s testovaním týchto som začala možno pred dvoma mesiacmi. Zo šampónu až tak veľa neubudlo, prečo, to sa dozviete neskôr, no z olejčeka mám už len po nálepku NEW, teda cca do jej polovice :D
Začnem teda od samotného výzoru produktov. Na oko sa mi veľmi páčia, milujem takéto teplé farby na produktoch :)) Nie som si istá, no myslím si, že všetky šampóny tejto značky majú 500ml, a kondicionéry tiež, ak nie kľudne ma opravte v komentároch :)
Vzala som si na mušku 2 produkty radu Oleo Intense Thermo Care, a to konkrétne šampón a kúru v spreji, no celkovo sú v tejto rade okrem týchto mojich dvoch, ešte ďalšie dva - kondicionér a intenzívna kúra v tube.
Rad PRO-CELLIUM KERATIN obsahuje termoaktívnu receptúru, ktorá intenzívne vyživí vlasy a zanechá ich lesklé a hebké. Vysokoúčinná receptúra posilňuje vlasové vlákna a intenzívne vyživuje vďaka vzácnemu oleju. Optimálne výsledky dosiahnete pri pôsobení tepla z fénovania.
Tento rad je určený pre veľmi suché a lámavé vlasy, a možno aj práve preto mi nesadol. Moje vlasy sú mastné, a po pár umytiach som si všimla, že sa mi na pokožke hlavy tvoria také 3 "mazľavé" miesta väčšinou na rovnakých častiach hlavy. Neviem si to nijako vysvetliť. Pýtala som sa maminky, čo naň hovorí ona, pretože práve jej vlasy sú suché, no jej vraj zbytočne premasťoval vlasy, to však môže byť spôsobené obsahom oleja. Osobne si myslím, že možno to ani nepociťuje ako mastné vlasy, jednoducho len nie je zvyknutá dávať si na vlasy olejčeky ani nič podobné, no fakt neviem. Šampón síce pekne vonia, aj penivosť je v poriadku, no už ho nepoužijem.
Kúru v spreji, ako som spomínala používam, približne od polovice dĺžky vlasov. Tiež však nie som z nej nijako nadšená. Vlasy po použití nie sú vyživené, tak ako by som čakala. Je mi ju však ľúto vyhodiť, tak ju domíňam, a potom sa vrátim späť k Matrix olejčeku, a ešte mám jeden od GOSH. Inak baby, oplatí sa do nich investovať, pretože na jedno použitie mi stačí iba jediné stlačenie pumpičky, a skutočne po použití cítim a vidím rozdiel.
Ešte sa vrátim späť ku kúre. Oceňujem, že je v sprejovej forme, konzistencia nijako nelepí, ani nezaťažuje vlasy, ale žiadne kladné výsledky som doteraz nepostrehla, takže kúpu neodporúčam. Pravdaže, každá máme iný typ vlasov, a iné požiadavky, takže verím, že sa nájde pár z Vás, ktoré by s týmito produktami mohli byť spokojné.
Na záver otázky na Vás - používate niečo od Syoss? Čo konkrétne a aké sú Vaše skúsenosti s danými produktami? Ja mám ešte jeden šampón z radu SILICONE FREE REPAIR FULLNESS, takže som sama zvedavá, či budem milo prekvapená, alebo ma sklame rovnako ako tento, a narobí mi nejakú šarapatu vo vlasov...

6 komentárov:

  1. super blog..vyzerá to lákavo :) Ja som raz mala SYOSS kondicionér, ale nebol najlepší..mala som z neho dosť priľahnuté a "lepkavé" vlasy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ako som písala vo svojej recenzii, mne vyhovuje, hoci mám tiež mastné vlasy a v pohode vydržia tak, ako aj s iným šampónom. a najväčší rozdiel vidieť v tom, ako sa pri fénovaní pekne ukladajú vlasy a ostávajú hebkejšie

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tato značka je hodně dobrá :) a faj recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Syoss milují všechny moje kamarádky a já jsem se ještě neodhodlala ho vyzkoušet. Že by mě nalákala s konečnou platností Tvá recenze? Vypadá to, že ano ;-)). Superbezva. ♥
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jediny vyrobok tejto znacky som mala SYOSS HEAT PROTECTION spray, bol hrozny a letel do kosa. strasne mi lepil vlasy. od vtedy som syoss uz neriskovala a ani ma to nelaka.

    OdpovedaťOdstrániť