8. 5. 2013

PUPA MILANO COLOR SHINE Eyeliner

302 AUBERGINE
Ahojte, dnes len v krátkosti spomeniem jeden produkt z už nedostupnej kolekcie FOLK WAVES, ktorým je táto očná linka. Nakoľko mám predajňu Pupa nedohľadne, menší nákup mi spravila Majka a produkty poslala poštou, za čo jej pekne ďakujem :)) Ak si dobre spomínam, myslím, že som pôvodne chcela ceruzku v hnedom odtieni, avšak tá nebola, tak som súhlasila aj s touto fialovou.
Dizajn podľa mňa už ani hodnotiť nemusím. Balenia tejto značky sa mne osobne veľmi páčia, sú jednoduché, no zároveň efektné, a o to predsa ide :) Na začiatok by som rada vytkla nekvalitne vytlačené logo PUPA nachádzajúce sa vedľa čísla odtieňu, ktoré sa mi zošúchalo, a teda určite už mnohé viete, že toto ma dokáže dosť nahnevať. Produkt už potom podľa mňa nepôsobí až tak kvalitne, i keď možno aj je...
Ceruzka obsahuje aj tzv. rozmazávatko. Nakoľko som už kedysi dávno pradávno skúšala podobnú ceruzku z Avonu, no efekt po rozmazaní som nebadala žiadny, dúfala som, že tentokrát to bude niečo iné, a nebolo. Neviem či ozaj s tým len ja neviem manipulovať, alebo je táto sranda skutočne k ničomu?!
Ceruzka obsahuje drobnučké trblietky, ktoré však po nanesení na oko nevidno.
To rozmazávatko v podstate neriešim, aj odtieň sa mi veľmi páči, no nie som spokojná s výdržou. Ceruzka mi po nanesení na oko pôsobí dosť mastne, aj napriek tomu, že si viečko prepudrujem, a nanesiem podkladovú bázu. Skúšala som to zo zvedavosti samozrejme aj bez nej no efekt bol rovnaký. Tým, že je teda mastnejšia, má veľmi slabú výdrž, a teda, síce som veľa produktov Pupa nemala, no týmto môžem otvoriť skupinu tých, ktoré mi nesadli.
Obsah - 1,05g
Cenu si už nepamätám :)
Máte niektorá túto ceruzku? Ako ste s ňou spokojné Vy?

9 komentárov:

  1. Nádherná fialová farbička! Škoda tej výdrže :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja ju nemám,ale je škoda že ti nesadla, pretože farba vyzerá naozaj pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekná farba ale ja ich nepoužívam Romy :))

    pozyvam na naš blog http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Barvička vypadá moc pěkně.:)
    Zvu tě na Primark-Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tuhle tužku na oči nemám, ale barva vypadá moc hezky!
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja ju sice nemam, ale brala by som tu v pere vo fialovej, co maju teraz v aktualnej kolekcii len v hnedej a tyrkysovej:)

    OdpovedaťOdstrániť