22. 5. 2013

Môj 1. pokus o BUN HAIR

Ahojte cicuše :) Ako som Vás poobede informovala, našla som si chvíľku času, a rada by som Vám ukázala ako dopadol môj prvý pokus. Síce som videá tutoriály pozerala už strašne dávno, no až dnes ráno po zhliadnutí videa, ktoré nájdete na konci postu, som sa odhodlala ku skúšaniu, a podľa mňa sa mi to celkom podarilo, čo poviete? Väčšinu videí, ktoré som doposiaľ videla, bolo tvorených tak, že sa okolo tzv. DONUT rovnomerne rozložili vlásky, aby ho schovali, na ne sa dala tenučká gumička a vlasy sa nakoniec obtočili okolo toho celého. Toto mi však pripadá oveľa jednoduchšie, a mala som to behom minútky hotové, a konečný výsledok sa mi veľmi páči :)) Viac Vám napovedia fotky... A čo Vy, už ste tento účes skúšali?
https://www.youtube.com/watch?v=OIBMx3N-BJc

6 komentárov:

  1. Podaril sa ti neskutočne :) ja som ho ešte neskúšala, ale ako ty už dlhšie pozerám videá...Video je super pozrela som aj pár iných účesov, takže ďakujem ta tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tyhle ,,bun" se mi líbí, když má holka hodně dlouhé vlasy, je to pak krásně objemné a ne umělé. Takže tvůj je moc pěkný! Já mám sice husté, ale relativně krátké vlasy, tak mám smůlu...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jo já jsem to zkoušela tak, že jsem si vzala velkou gumičku, udělala jsem culík a pak vzala tu gumičku. Od shora sjem na ni namotávala ty vlasy a pak to nějak ušmudlala :D Tobě se moc povedl ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Suprové! Já to tak dělám běžně :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nepozerala si vcera Telerano, tam davali Wendy:), inak sa ti to super podarilo, ja uz som to tak na necisto parkrat skusala.)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne, podarilo sa ti to veľmi pekne. Vyskúšam aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť