24. 5. 2013

MAX FACTOR CLUMP DEFY maskara

Ahojte, dnes by som Vám rada prestavila najnovšiu objemovú maskaru značky MAX FACTOR.  Používam ju denne vyše mesiaca, a teda Vám musí byť jasné, že mi sedí, inak by už po pár použitiach skončila v iných rukách :) Obalom sa veľmi podobá na svoju staršiu sestru Falsh Lash Effect maskaru, ibaže táto novinka je v krásnom fialovom balení, a logo už nezdobí prednú stranu, no nachádza sa na zadnej. Samozrejme po obale ma najviac zaujímalo, aká sa dnu skrýva kefka. A hneď ako som ju uvidela, bolo mi nad slnko jasné, že je totožná s kefkou z riasenky Catchy Eyes od GOSH. Ako dôkaz prikladám nasledujúcu fotku. 
Priznám sa, že som sa neobávala ničoho, a tak povediac išla som na istotu. Nakoľko som aj s Catchy Eyes bola veľmi spokojná, no momentálne už melie z posledného, bola som si istá, že ani táto novinka ma nesklame, a nemýlila som sa!
Keď tak premýšľam pár maskár od tejto značky som už mala, a dodnes ma ani jedna nesklamala, ba naopak, považujem ich za skvelé, kvalitné, a hlavne mojim riasam vyhovujúce! Nezlepujú, neopadávajú, nedráždia citlivé oči, výborne tvarujú mihalnice, ktoré potom držia svoj tvar až do odlíčenia!
Zloženie farby sa opiera o systém dvoch polymérov vytvárajúci prispôsobivú vrstvu,  čo znamená, že môžete vrstviť až dovtedy, pokým nie ste s efektom spokojné, a to bez akéhokoľvek zlepenia.
Rada by som ešte spomenula objem maskary, ktorý je 13,1ml, zatiaľ čo spomínaná GOSH riasenka má 8ml. Nijako si pri výbere nedávam záležať vyslovene na tom, aby mala toľko a toľko ml, no veľmi ma to poteší ak je objemnejšia, tým pádom mi aj dlhšie vydrží a slúži :) Všetkým ju odporúčam s kľudným svedomím! K dostaniu je v čiernom a čierno-hnedom odtieni, do konca mája za akčnú cenu len 8,72€ namiesto 10,90€. Vyskúšate ju alebo ju už máte doma? :)

6 komentárov:

  1. To akosi velmi zlacnela ,nie? Ved ked ju uvadzali na trh tak cena v dmku bola 15eur ak sa nemylim.A bol bol dovod preco som nou pohrdla:-P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. však aj mne sa zdalo, že bola drahšia ale keď som videla vo fann e-shope túto sumu, tak som si myslela, že som si zle myslela :D

      Odstrániť
    2. :-D tak potom je to fakt celkom vtipne,kazdopadne super pre nas zakaznicky!

      Odstrániť
  2. Na fotce vypadá efekt, který řasenka vykouzlí fakt pěkně :) Já jsem ještě řasenku od Max factoru neměla žádnou, nevím proč, ale u stojanu s touhle značkou jsem se nikdy moc nezdržovala. Asi se se po téhle řasence ale mrknu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od MF obľubujem Masterpiece Max, táto vyzerá tiež veľmi dobre, vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť